Micael Nicolas's Blog

decembrie 17, 2009

MELODII ROMANESTI ANII 80 (3).ADRIAN PAUNESCU- CENACLUL FLACARA CELE MAI BUNE MELODII.

Filed under: Colaje-Muzică Românească — Micael Nicolas @ 20:50

Playlist aleatoriu:

1. Tudor Gheorghe – Ursul romanesc ; 2. Tatiana Stepa – Spune-mi ceva ; 3. George Nicolescu – Foaie verde, spic de paine ;  4. Grupul Poesis – Soldatul ; 5. Grupul Canon – Balada lui Avram Iancu ; 6. Anda Calugareanu – Noi, nu ; 7. Constantin Dragomir – Drumul ; 8. Grupul T – Balada lui Iancu Jianu ; 9. Daniel Dumitrescu – Iubito, vine toamna ; 10. Vasile Mardare – Iarna in Ardeal ; 11. Ioan Alexandru – La noi ; 12. Gheorghe Gheorghiu – Poveste veche ; 13. Adriana Margalina – Vioara si padurea ; 14. Vasile Seicaru – Importante schimbari ; 15. Laurentiu Margineanu – Pentru conditia omului ;16. Mihaela Popescu – Zurgalaul ; 17. Adrian Ivanitchi – Fisa personala ; 18. Gil Ionita – Juramant la Putna ; 19. Emilian Onciu – Sa ne iubim pe tarmul Marii Negre ; 20. Adrian Paunescu – Oda (in metru antic) ; 21. Corul din Finteusu Mare – Treceti batalioane romane Carpatii

Colaj audio realizat de Radu Petre de pe Trilulilu.Ro

10 comentarii »

  1. buna! ma numesc aida si… am descoperit aceste melodii cautand pentru un proiect melodii din anii unui Bucuresti apus… aveti cumva o lista a melodiilor pe care le-ati folosit pentru acest colaj? imi doresc foarte mult sa aflu cum se numesc doua dintre ele. ma scuzati daca v-am deranjat prin acest mail.

    Comentariu prin black_fairy — martie 27, 2010 @ 02:13 | Răspunde

  2. Salut Aida !
    Am dat şi eu peste acest melodii tot pe un blog şi din nefericire nu-mi mai amintesc cum îi zicea blogului de unde le-am luat ,dar pot să încerc să te ajut dacă îmi specifici care melodii te interesează cu adevărat,îndicându-mi minutul la care încep.
    Cine ştie poate chiar te pot ajuta .
    Numai bine şi eşti binevenită pe acest blog oricând .

    Comentariu prin Micael Nicolas — martie 27, 2010 @ 04:29 | Răspunde

  3. felicitari pentru acest grupaj ,aceste piese fac parte din copilaria mea, frumos si curat pentru ..suflet ,aceste melodii , cum se numeste piesa de la minutul 69 si 27 secunde? , sper sa nu scoateti aceste piese de pe acest blog. cine stie poate mai postati si altele ,acest cenaclu ar face minuni in zilele noastre mai ales la vremurile pe care le traim . pacat ca tinerii de azi nu prea asculta aceste piese ,poate ar fi o lume mai buna.CU STIMA SI RESPECT

    Comentariu prin suberbtsuberbt — iunie 14, 2010 @ 13:38 | Răspunde

  4. Mulţumesc ! Din nefericire nu am reuşit să-mi dau seama cum se numeşte melodia de care te-ai arătat interesat,trucul meu era să o caut pe YouTube folosind câteva cuvinte cheie,dar nu mi-a ieşit.
    De şters n-am să şterg nimic,nicioadată din ce-am postat pe acest blog,numai că există posibilitatea ca acea persoană care a încarcat acest colaj pe Trilulilu,să o şteargă şi atunci nu va mai fi disponibilă nici aici…mi s-a mai întâmplat de câteva ori cu melodiile preluate de pe YouTube .

    Comentariu prin Micael Nicolas — iunie 14, 2010 @ 15:32 | Răspunde

  5. salut ,prietene ,intre timp am aflat eu – melodia se numeste ,, sa ne iubim pe tarmul marii negre ,, este cantata de Emilian Onciu

    Comentariu prin subrbt suberbt — iunie 15, 2010 @ 20:19 | Răspunde

  6. Mă bucur că ai găsit ceea ce te interesa !
    Este o melodie într-adevăr frumoasă !

    Comentariu prin Micael Nicolas — iunie 15, 2010 @ 21:23 | Răspunde

  7. foate frumos ,bravo

    Comentariu prin shogun — mai 21, 2012 @ 09:39 | Răspunde

  8. Mulţam! Mă bucur că-ţi place!

    Comentariu prin Micael Nicolas — mai 21, 2012 @ 09:41 | Răspunde

  9. iubesc aceasta muzica cu ea am crescut

    Comentariu prin marin — octombrie 26, 2013 @ 16:34 | Răspunde

  10. Superbe colaje! Mutumesc mult pentu realizarea acestui minunat blog! Iubesc absolut tot ce am regasit aici,lucruri sfinte ce mi au insotit copilaria si adolesceta.Incerc sa le transmit nepoteilor mei si altor copii.Bineuvantarea lui Dumnezeu sa vina peste dumneavoastra si familia!

    Comentariu prin tinc devaud grosu — iulie 6, 2014 @ 16:03 | Răspunde


Feed RSS pentru acest post. Urmăreşte URI

Lasă un răspuns

The Rubric Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

