Micael Nicolas's Blog

iunie 27, 2012

Vărul Săndel – Colaj

Filed under: Colaje-Muzică Populară — Micael Nicolas @ 19:25

Acest colaj este disponibil doar pe Vimeo, că pe YouTube mi l-au omorât drepturile de autor! :)

Playlist:

01.Suzana si Varu Sandel – Politista ; 02.Suzana Toader & Varu’ Sandel – Eu is seful strazilor ;03.Varu’ Sandel si Suzana Toader – La ocazie ; 04.Suzana si Sandel – Eu merg cu nasul ; 05.Varu Sandel si Suzana – Puturosul ; 06.Varu’ Sandel si Suzana – Taca paca ; 07.Puiu, Varu Sandel si Suzana – Vanatorii si pescarii ; 08.Suzana si Varu Sandel – Calu’ ; 09.Surorile Toader si Varu Sandel – Bine-i sa fii padurar ; 10.Varu Sandel si Puiu Codreanu – Bautura ; 11.Varu Sandel si Puiu Codreanu – (Eu cu Sandel, varu meu!) ; 12.Varu’ Sandel si Puiu Codreanu – La multi ani pentru dusmani ; 13.Lena Miclaus & Varu Sandel – Mi-a gasit nevasta banii ; 14.Lena Miclaus & Varu Sandel – Gaina ; 15.Lena Miclaus si Varu Sandel – Ciobanita ; 16.Varu Sandel – Capra vecinului ; 17.Varu Sandel & Simona Boncut – Vecina de peste drum ; 18.Varu Sandel – Padure padure ; 19.Varu Sandel – Criza Financiara ; 20.Varu’ Sandel – Laudarosul cu Jipul ; 21.Varu Sandel – Mahmurul ; 22.Varu’Sandel si Ghita Munteanu – Ginerele furios ; 23.Varu’Sandel si Romina Alban – Bunicuta

Colaj muzical realizat împreună cu Zerrah Carpaccio din Second Life

5 comentarii »

  1. varule esti tare

    alex birtoc Acum 2 (de) luni

    Comentariu prin Micael Nicolas — octombrie 12, 2012 @ 10:11 | Răspunde

  2. vam vazut

    iulianne321 Acum 2 (de) luni

    Comentariu prin Micael Nicolas — octombrie 12, 2012 @ 10:13 | Răspunde

  3. va
    vad

    iulianne321 Acum 2 (de) luni

    Comentariu prin Micael Nicolas — octombrie 12, 2012 @ 10:16 | Răspunde

  4. Bravo Vereee!!!!!

    Silver Costner Acum 2 (de) luni

    Comentariu prin Micael Nicolas — octombrie 12, 2012 @ 10:18 | Răspunde

  5. Primele patru comentarii sunt ale utilizatorilor de pe YouTube, unde am avut iniţial acest clip încărcat şi care făcuse aproximativ 25.000 vizualizări în nici două luni, însă din cauza drepturilor de autor am luat un avertisment şi mi-a fost şters clipul, dar nu m-am lăsat nici eu mai prejos şi am contranotificat şi surprizător am câştigat o luptă, dar se pare că deţinătorii drepturilor de autor n-au renunţat nici ei la luptă şi tocmai ce primi un al doilea avertisment tot din cauza acestui clip, însă de astă dată fără să-mi afecteze contul prea mult, în sensul că nu risc ca la următoarele două avertismente să mi-l închidă cu totul, având posibilitatea corectă, zic eu, de a-mi şterge clipul singur şi automat voi scăpa şi de avertismentul cu pricina, putând altfel să încarc în continuare clipuri mai lungi de 15 minute.

    De astăzi colajul Vărului Săndel va fi disponibil doar pe Vimeo şi desigur, pe acest blog! :)

    Comentariu prin Micael Nicolas — octombrie 12, 2012 @ 10:34 | Răspunde


Feed RSS pentru acest post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

The Rubric Theme. Bloguieşte pe WordPress.com.

