Micael Nicolas's Blog

September 8, 2009

Pridvorul Dumnezeirii l

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 02:00

Dumnezeu este ca un copil,daca Simte ca te apropi de El cu inima curata,ti Se va dezvalui ca lumina.Lumina ce da sens vietii si pe care daca esti binecuvantat sa realizezi intr-o buna zi ce ti s-a intamplat,nu o vei uita nicicand.
Daca atunci cand esti indragostit,inima vacneste de fericire la vederea ochilor mult iubiti,la atingerea Dumnezeirii totul paleste si devine lipsit de sens,insasi icoana iubirii tale pamantesti se autoanihileaza,insasi rugaciunea se dezpovareaza de greutati si se aude repetandu-se ca un ecou in pestera sufletului tau,ecou al altei voci,ce se roaga totusi cu glasul tau.

Oare cum este posibil o asemenea minune ! Oare pentru ce ma mai complac in nimicnicie cand stiu ca exista ceva mai presus de fire ?
In copilarie,undeva prin adolecenta,avut-am un vis ce l-am pus pe hartie si atunci,un vis care parca ma ghideaza in viata,desi niciodata nu l-am inteles pe deplin si nici nu i-am dat interpretari absurde,numai ca imi revine din cand in cand in suflet ca o veche prorocie de demult ce asteapta sa se implineasca in viata mea,un vis ce mi-a ramas intiparit in suflet la fel de clar ca`n noaptea`n care avut-a loc,plasmuindu-se in imagini ca intr-un scurt film,in care fusesem doar actorul urmatorului scenariu : Se facea ca ma aflam in bucataria apartamentului vietii mele in plina noapte,indreptandu-ma spre fereastra veche de lemn galben usor scorojit ,asezandu-ma in genunghi pe suprafata scaunului rotund si lacuit,privind prin fereastra deschisa in noaptea frumoasa cu cer senin si instelat,atat de instelat incat mi-am indreptat privirea cu naturalete si curiozitate subtila spre ele,spre stele,admirandu-le stralucirea,insa dintr-o data ca printr-o minune stelele stralucesc cu o idee mai mult si incep sa se cutremure,sa se miste,astfel incat se aduna,grupandu-se in cele patru puncte cardinale in niste patrulatere inegale care cateva clipe mai tarziu se unesc intr-un punct nord-estic al cerului,formand o cruce mare si luminoasa pe bolta cereasca.

Eram patruns de frumusetea acelui moment cand de undeva aievea,apare in dreapta mea o silueta invasmantata toata in negru,inclusiv capul precum calugarii franciscani,pe care eu atunci am asemanat-o cu Maica Domnului ce-mi lasa doar doua cuvinte sa-mi mangaie auzul : Mai asteapta .

1 Comment »

  1. […] vorba despre primul vis cu semnificaţie spirituală,creştină pe care l-am avut în viaţa mea,pe cel de al doilea l-am descris deja pe blog şi imi este la fel de proaspăt în minte ca atunci când l-am visat,în care Maica Domnului îmi […]

    Pingback by Micael Nicolas's Blog — February 5, 2011 @ 03:45 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

