Micael Nicolas's Blog

November 20, 2009

Ce zi,dar mai ales ce noapte !

Filed under: România nu uita, Basarabia e a ta! — Micael Nicolas @ 04:09

Circula de mai mult timp in mass media de pe ambele maluri ale Prutului ,ideea necesitatii deschiderii unui studio regional al TVR la Chisinau, si eu ca oltean din sud-vestul Romaniei simteam lipsa acuta de informatie din Basarabia pe postul public de televiziune,singura mea sursa de informatii fiind cateva portaluri de stiri de peste Prut,gen Unimedia.MD,Stirea Zilei.MD,Basarabeni.RO sau printre altele Jurnal.MD si vreo doua televiziuni online gen Jurnalul TV.MD si ProTv Chisinau,dar totusi devine obositor in timp sa te informezi despre ceea ce te intereseaza doar de pe internet,asa ca simteam o nedreptate in suflet cand mai urmaream urneori stirile regionale de pe cel mai proaspat post public de televiziune,de pe TVR 3 si vedeam per exemplu ce se intampla la Iasi si despre investistiile care se fac acolo,gen schimbarea sinelor de tramvai ,vechi de zeci de ani sau despre evenimentele culturale etc,si acolo totul se oprea,cand eu eram insetat sa aflu ce se intampla si dincolo de Prut,la Chisinau .

Asa mi-a venit ideea sa initiez aceasta campanie online, Vrem TVR Chisinau si prima persoana la care am apelat,dat fiind notorietatea publica de care se bucura a fost Stela Popa,insa din anumite motive mi-a explicat foarte frumos ca nu poate sa se tina si de aceasta campania,spunandu-mi in acelasi timp ca ma sprijina si se va alatura initiativei mele ulterior . Am inteles acest lucru si dat fiind ca nu cunosc prea multi basarabeni activi in societatea civila de peste Prut,am apelat la Angy,care a raspuns invitatiei mele alaturi de alti doi basarabeni care au contribuit la crearea petitiei asa cum am aratat deja in articolul meu anterior.

Dat fiind ca Angy este cand la Bucuresti,cand la Chisinau sau Cahul am decis impreuna ca ea sa se ocupe de toate formalitatile ,care din cate am inteles trebuie sa fie facute pe langa politicienii din Bucuresti si Chisinau,ca aceasta initiativa sa aibe un final fericit,dar pana atunci va mai rog inca o data pe toti cei care detineti in proprietate blog-uri personale sau web-site-uri sa va alaturati initiativei noastre si sa plasati in side-bar-urile site-urilor voastre, link-ul spre semnarea petitiei si sigla TVR Chisinau . Multumesc anticipat pentru participare !

26 Comments »

  1. http://sosbasarabia.wordpress.com/

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 09:45 | Reply

  2. Toată lauda!

    Comment by Napocel — November 20, 2009 @ 10:26 | Reply

  3. http://www.stiri.romanism.net/?p=2986

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 11:01 | Reply

  4. Multam Napocel,ardelene frate,dar am fost un grupulet care am participat la aceasta actiune,asa ca laudele sunt pentru toti .

    Comment by Micael Nicolas — November 20, 2009 @ 17:12 | Reply

  5. Ma bucur,Angy,ca demersul noastru a prins si s-a refrant si asupra celorlanti bloggeri .

    Comment by Micael Nicolas — November 20, 2009 @ 17:14 | Reply

  6. http://hotnews.md/?p=15608

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 17:33 | Reply

  7. http://www.unimedia.md/?mod=news&id=14623

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 17:51 | Reply

  8. http://ignatiuc.wordpress.com/

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 17:54 | Reply

  9. http://tvr.ro/articol_organizatie.php?id=233

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 18:13 | Reply

  10. După vizita sa în românia, premierul Filat a spus clar: va fi creat un studio TVR la Chisinău. S-a discutat despre asta la Bucureşti:

    “Televiziunea Romana va emite din nou peste Prut. Vlad Filat a spus ca se vor realiza emisiuni duplex, iar la Chisinau se va deschide un studiou local pentru TVR.”

    http://voceabasarabiei.net/index.php/stiri/politica/5651-axa-bucuresti-chisinau-vlad-filat-o-asemenea-abordare-pragmatica-imi-permite-sa-merg-acasa-cu-inima-usoara

    Comment by Despre TVR la Chisinau — November 20, 2009 @ 20:15 | Reply

  11. Da,domnul meu,v-am mai raspuns la aceasta asemanatoare intrebare aici :

    https://micaelnicolas.wordpress.com/2009/11/19/prima-mea-petitie-online/#comments

    Comment by Micael Nicolas — November 20, 2009 @ 20:25 | Reply

  12. http://www.jurnal.md/ro/news/24803/

    Comment by Angy — November 20, 2009 @ 22:22 | Reply

  13. Observ ca atat Hotnews cat si Jurnal mi-au preluat articolul🙂

    Comment by sosbasarabia — November 20, 2009 @ 22:41 | Reply

  14. Bravo,frate,SOS Basarabia,ma bucur si iti doresc succes pe mai departe.Apreciez ceea ce faci !

    Comment by Micael Nicolas — November 21, 2009 @ 01:47 | Reply

  15. http://www.stiri.romanism.net/?p=2986

    Comment by Micael Nicolas — November 24, 2009 @ 18:09 | Reply

  16. Comment by Micael Nicolas — November 28, 2009 @ 19:46 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

