Micael Nicolas's Blog

December 9, 2009

Scurta conversatie pe nevazute in Second Life! :-) (Updated)

Am sa postez aici un scurt mesaj al unei amice de-a mea din Second Life care s-a bucurat ca a iesit Traian Basescu din nou presedinte :
[16:50]  2408 Alekseev: (Saved Mon Dec 07 06:47:33 2009) Micael, transmite tu pe grupuri multumirile mele de sustinator al lui Basescu pentru moldoveni…ca imi vine sa ma urc in tren si sa ma duc sa pup trecatorii pe strada la Chisinau! Bgdaproste, fratilor! No…si a doresc si TVR si sarbatori fericite, cum e la noi, de doua ori: si pe vechi, si pe nou, cu doi Mosi aducatori de daruri:D
[16:53]  micael Rossini: lol,frumoase cuvinte din parte ta
[16:53]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[16:53]  micael Rossini: sper doar sa nu fii ironica
[16:53]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[16:54]  micael Rossini:🙂

[16:54]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[17:06]  micael Rossini: recititind acum mesajul tau din nou,imi dau seama ca esti sincera in ceea ce ai spus si ma bucur nespus demult
[17:06]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[17:07]  micael Rossini: sunt de acord ca basarabenii si romanii din diaspora ne-au dat o mana sanatoasa de ajutor spre a nu ne intoarce in trecut
[17:07]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[17:08]  micael Rossini: numai bine si sarbatori fericite ca poate nu vom mai apuca sa schimbam nicio vorbulita pe anul acesta🙂
[17:08]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[17:08]  micael Rossini: bye bye
[17:08]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.

Iar acesta este mesajul pe care l-am dat pe grupul CHISINAU – MOLDOVA – ROMANIA :

Titlu mesajului – Multumiri Basarabia !

Multumiri fratilor din Basarabia si din diaspora din UE si din toata lumea ca nu ne-ati lasat sa ne intoarcem in trecut,votand cu Basescu,iar nu cu prostanacul de Geoana !🙂

— Instant message logging enabled —
[17:12]  2408 Alekseev: (Saved Wed Dec 09 05:29:13 2009) nu-s ironica…chiar cred ce-am spus…mei, eu n-am loc de groups ca am un magazin si tot fac publicitate pe ele…dar te rog sa imi indici un grup mai mare de romani+moldoveni ca sa joyn si eu si sa ma tin la curent cu ce se mai intampla, eu vreau sa particip la viata comunitatii noastre, cu ce oi putea. Multumesc:)
[17:14]  micael Rossini: da,am observat ca vorbesti serios,dar cu intarziere,asta s-a intamplat poate si pentru ca atunci noapte cand am citit mesajul tau sa fi fost obosit
[17:14]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[17:14]  micael Rossini: pa pa

[17:14]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.
[17:19]  micael Rossini: …iar intr-un grup de basarabeni deja esti
[17:19]  Second Life: User not online – message will be stored and delivered later.

2 Comments »

  1. ce este atat de special la basescu? care este diferenta intre el si geoana? aparent este mai bun. initial am crezut si eu asta. dar cu timpul am realizat ca decat ne amagim. cudurere spun ca nu acesta este conducatorul caruia sa-i pese de neam.

    Comment by beatrice — February 20, 2010 @ 20:02 | Reply

  2. Dorinta mea cea mare a fost sa nu ajunga Geaona Presedinte,oricare altcineva ar fii intrat in turul 2 as fii fost de acord cu tine,dar asa ma multumesc in continuare cu Basescu !
    Nu vina mea ca numai politicienii slabi ies in evidenta,eu doar il prefer pe cel mai bun dintre cei prosti !🙂

    Comment by Micael Nicolas — February 20, 2010 @ 20:25 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

