Micael Nicolas's Blog

December 11, 2009

Alegerile ce ne-au rascolit convingerile !

Filed under: Politica aşa cum o văd eu.,România nu uita, Basarabia e a ta! — Micael Nicolas @ 18:51

Societatea romaneasca a devenit complet divizata dupa alegerile presedintiale din 6 decembrie anul curent,incat au aparut pe site-urile de stiri online diverse harti ale Romaniei colorate in portocaliu si rosu dupa procentul de voturi pe care PDL sau PSD le-au adunat in diverse regiuni ale tarii,urmate de tot felul de aberatii bombastice ale comentarilor de pe forum ,cum ca oltenii si moldovenii ar fi simpatizantii fostilor nomenclaturisti care imediat dupa revolutie au imbratisat doctrina social democratiei printr-o iscusita  reinventare si spalare a imaginii transformandu-se peste noapte din fosti comunisti in actuali social-democrati,ceea ce pana la urma nu ni se mai pare un lucru asa de extraordinar,obisnuindu-ne cu aceasta noua realitate.

Ceea ce uita de fapt acesti oameni carcotasi este faptul ca moldovenii si oltenii n-au votat in massa cu Geoana la fel cum ardelenii si muntenii n-au fost toti convinsi de Basescu,dar acest lucru n-ar fi insemna absolut nimic daca anumiti politicieni cu greutate din PSD,gen Adrian Nastase n-ar fi declarat intr-un moment de refulare a frustrarii acumulate in timp,ca votul basarabenilor ,timocenilor, diasporenilor etc,n-ar trebui sa aibe aceiasi greutate ca-n cazul celorlanti cetateni care intamplator s-au nascut intre granitele actuale, ciuntite ale Romaniei sau in regiunile istorice ce n-au putut fi pastrate in componenta Romaniei datorita cursului nedrept al istoriei sau in acele regiuni unde traiesc in mod compact foarte multi romani si care niciodata n-au fost parte componenta a statului roman,asta neimpiedicandu-i sa-si pastreze limba si traditiile sub vremuri si in conditii foarte grele. Dar ce-i pasa de acest lucru lui Nastase atata timp cat omul propus la presedintie de partidul sau n-a reusit sa castige alegerile,ca doar romanii din diaspora sau din regiunile vitregite de timpuri sau de imperii monstruase sunt buni doar atunci cand trimitand bani in tara,acopera gaurile negre date in economie tocmai de politicienii care ar trebui sa ne pazeasca de asemenea “furtisaguri la drumul mare”.

Introducerea fiind facuta am sa va povestesc acum ce mi s-a intamplat ieri in Second Life cand am incercat sa mai adun niscava semnaturi in contul petitiei online Vrem TVR Chisinau,dand peste un bucurestean suparat nevoie mare ca Basescu a fost realeas,spundandu-mi verde de paris in fata ca a simpatizat cu basarabenii in timpul revolutiei romane de la Chisinau din aprilie ,dar acum nu mai este la fel de intelegator fata de ei pentru ca imi spunea el revoltat :Cum este posibil ca un procent atat de mare dintre basarabeni sa-l voteze pe Basescu ?

Am incercat sa-l mai linistesc, ca tipul chiar era putin intorelant,spunandu-i ca si eu simpatizez cu Basescu numai ca n-am fost la vot .Atat mi-a trebuit,ca i-am si dat apa la moara,zicandu-mi pe acelasi ton accetuat ca Basescu se va transforma cat de curand intr-un dictator si astia din UE ne vor da un sut in fund si ne vor scoate afara din organizatie sau Romania se va transforma peste noapte intr-un nou Belarus si ca il vom vedea noi pe dracu` cat de curand ! Auzind asemenea aberatii demne de Antena 3 si Realitatea TV ,mi-am iesit putin din pepeni si i-am adus aminte de Adrian Nastase, care in doar 4 ani de zile acaparase aproape intreaga presa romaneasca,inchisese pe nepusa masa O-TV si alte nazbiti pe care le-a mai facut ,echilibrand mica noastra disputa si ca de atunci din 2004 eu personal nu mai simpatizez cu PSD-ul,chiar daca recunosc ca exista si oameni de valoare in acest partid . In cele din urma am cazut de acord ca de fapt sunt amandoi saturati de politica si ca nu are rost sa mai continuam,ramand in acelasi timp amici si pastrand legatura .

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

