Micael Nicolas's Blog

January 20, 2010

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 03:07

Este incredibil cum reusesc sa ma rog ore intregi ,ca de exemplu azi de pe la 8 pm la 12 am,sa stau pe un scaun cu spatar din propria-mi camera sau sa ma mut in sufragerie,in comoditatea vechiului fotoliu de piele,cu lumina stinsa,cu televizorul la fel,stins si sa repet rugaciunea inimii in taina,in gand,fara sa tin vreo socoteala,fara sa-mi pese daca mai imi fuge gandul spre altceva,fara sa caut veselia aceea interioara si efemera,desi daca mi-e dat sa o gust,o primesc cu draga inima,rugandu-ma fara incrancenare ca odinioara,ca ultima oara cu aproximativ un deceniu in urma,cand am practicat aceasta atat de patruzatoare si lucratoare rugaciune.

Acum pur si simplu daca ma mai incurc in rugaciune si in loc s-o zic de la inceput la sfarsit fara poticneala , se intampla sa spun doar prima parte a rugii sfinte :”Doamne Iisuse Hristose”,dupa care in loc sa spun “…Fiul Lui Dumnezeu,miluieste-ma pe mine,pacatosul”,ma opresc fara sa-mi dau seama si repet doar prima parte de cateva ori,pana cand ma dezmeticesc si realizez ca nu e in regula ceva anume si reintru pe fagasul normal,insa ceea ce fost-a cu adevarat interesant in cele 3 , 4 ore de rugaciune,fura acele clipe cand patrunzi parca in atemporalitate,ca si cand ai atipi,dar nu e vorba de asa ceva,esti treaz si constient,dar parca furat de liniistea absoluta a unor clipe de scurtcircuitare a perceperii timpului si spatiului asa cum il percepem de obicei.

3 Comments »

  1. incredibil de bine se leaga tot ce este in aceasta pagina, cred ca ai mei vor fi fericiti cand vor asculta vechile melodii romanesti. Felicitari
    puteti vizita sit-ul meu aici http://son1ofthe3earth.wordpress.com/

    Comment by son of the Earth — January 25, 2010 @ 10:09 | Reply

  2. Multam !

    Comment by Micael Nicolas — January 26, 2010 @ 00:24 | Reply

  3. Interesant!

    Comment by .................... — January 31, 2010 @ 19:56 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

