Micael Nicolas's Blog

January 27, 2010

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 01:16

Numai ce incercai dupa un inceput mai lejer,tehnica respiratiei in timpul rugaciunii inimii despre care vorbesc Sfintii Parinti si anume sa-ti tii o clipa respiratia, dupa ce tragand atent aer in inima si spunand cu fiecare inspiratie cate un cuvant al rugii sfinte,te opresti o clipa inainte sa expiri calm ,si intr-adevar localizezi mental locul inimii cu mai multa usurinta,claritate si naturalete,fiindca iti simti inima cum se umfla in piept si se opreste acolo pentru o clipa,la un moment dat chiar imi fu un fel de teama egoista ca as fii putut sa trec granita firescului ,sa vad iarasi Lumina sfanta,pentru ca inainte de acest lucru imi doresc sa ma documentez mai bine in tainele misticismului crestin,deoarece presimt oarecum,cutremurandu-ma ca la un moment dat as putea ajunge nebun dupa Hristos,iar tot ceea ce imi doresc eu in momentul de fata este doar sa ma eliberez de anumite frustrari si de neclaritatea mintii pe care le-am adunat in tot acest rastimp in care am incetat sa ma practic pravila rugaciunilor zilnice,asa cum ma desprinsesem din adolecenta.

Paradoxul situatiei este acesta ;desi imi doresc sa ma apropii doar tangential de Misterul Divinitatii,simt cum puterea gravitationala a inimii mele catre Dumnezeu creste,amplificandu-se usor,usor,aluncand fara sa vreau spre alt ritm al vietii,in care rolul ratiunii descreste,iar legile subtile si de neinteles ale inimii parca pun stapanire pe mine,incepand a ma defini din ce in ce mai mult,ca-n intr-un crocriu in care se ascunde idea nepusa in practica al unui viitor desen de geniu al Creatorului far` de pereche .

1 Comment »

  1. 🙂

    Comment by angy — January 27, 2010 @ 17:20 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

