Micael Nicolas's Blog

January 30, 2010

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 02:36

Tocmai ce-mi inchipuisem ca intoarcerea mea la Dumnezeu si la rugaciunea inimii,n-a fost decat un capriciu efemer ce va dura doar atata timp cat sa-mi limpezesc mintea si sa-mi relaxez contractarea ,oprind reducerea la ignoranta si insensibilitate a sufletului,dar parca fara sa vreau dupa ce luai masa de la miezul noptii,stinsei lumina,ma asezai in fotoliu si incepui in tacerea noptii sa marturisesc in gand,in tacere,rugaciunea aceasta extraordinara a inimii,aprofundand-o pe nebagare de seama incat chiar daca imi mai fugea mintea spre altceva sau inchipuirea ma asalta din scurt,ba cu un trup de femeie goala,ba cu dragostea de neam sau de tara,ba cu incropirea unor fraze ce descriau perfect si instant trairea avuta pe moment,totusi ramaneam fidel rugaciunii tainice ,mentale facute inauntrul meu,undeva in zona pietului,incat la un moment dat simti o usoara energie calda in aceiasi zona a pieptului,insa fara sa-mi pot da seama pe deplin daca acea caldura era interioara ori exterioara,sau era si una si alta in acelasi timp .

2 Comments »

  1. Ciao Micael, cand vei citi acest comentariu vei sti ca nepotica ta iti trimite un mesaj :,,Azi de ziua ta iti urez ca ani frumosi sa-ti vina-n cale! Sanatate si… parale! La Multi Ani!”
    Te poopic, nepotica ta, Ema!

    Comment by Ema — January 31, 2010 @ 19:52 | Reply

  2. Merci mult,Gungurica !🙂

    Comment by Micael Nicolas — January 31, 2010 @ 20:07 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

