Micael Nicolas's Blog

February 23, 2010

Primul meu articol cu diacritice .

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 21:27

Doamne cât am mai căutat să găsesc acest program.Ţin minte că prima oară am făcut rost de el de la Napocel,omul meu de bază în probleme tehnice de calculator,chiar îl întrebai şi astăzi dacă iţi mai aminteşte programul pe care mi l-a dat intr-una din zilele sfârşitul de an ce tocmai a trecut,numai că de astă dată mă trimise în cu totul altă parte şi nu rezolvai problema care mă interesa în mod đeosebit(cred că l-am şi zăpăcit pe omul acesta,deşi e foarte cumsecade şi săritor de astfel ,cu multele mele intrebări de ordin tehnic🙂 ,dar este unul dintre puţinii pe care îi cunosc care se pricep într-adevăr la astfel de lucruri,eu încă sunt novice,mai am multe de învăţat la computer până a mă declara satisfăcut în acest atât de util domeniu).

Fiind încăpăţânat din fire şi din născare,bine înţeles că nu renunţai atât de uşor la căutările mele şi găsit-am în fine programul mult dorit care este de astfel foarte uşor de înstalat si manevrat,îl puteţi descărca aici şi instala în calculatoarele voastre după instrucţiunile foarte precise şi clar explicate intr-un mod succint .

Succes ! Şi să începem cu toţii să scriem corect limba româna în mediul virtual !

Acum pot şi eu să mă alături acelui grup care se măndreşte că se exprima corect în limba lui Eminescu !

P.S.

O să-mi ia ceva timp până mă voi obişnui cu noua tastatură !  :-)

4 Comments »

  1. Pentru mine, propunerea ta este “MAGNIFICA”,in conditiile in care, am terminat cu gramatica, in urma cu zeci de ani…MULTUMESC !

    Comment by ilie sirbu — March 28, 2011 @ 09:56 | Reply

  2. folositor programul

    Comment by Gungurică — September 13, 2011 @ 16:47 | Reply

  3. Adevărat Gungurică !

    Este mult mai uşor să scrii cu diacritice astfel !

    Comment by Micael Nicolas — September 13, 2011 @ 17:23 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

