Micael Nicolas's Blog

March 9, 2010

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 21:02

Internetul fiind una dintre principalele mele mijloace de comunicare,dat fiind că pe net nu trebuie să vorbesc,ci să scriu,astfel că reusesc să mă fac înteles cu relativă uşurinţă în faţa celorlanţi şi cum în ultima perioadă m-am lăsat de politică şi de cârcoteală pe seama ei,am ajuns destul de repede să-mi găsesc alte preocupaţii,şi ce-ar putea fi mai util decât să ajungi să gasesti fel de fel de programe care să-ţi facă mai uşoară navigarea printre lienele junglei virtuale,primind un răspuns unei întrebări mai vechi ce-am lăsat-o pe o pagină de web construită parcă special revolzării diverselor mici inconveniente de care eu unul mă tot lovesc .

Programul cu pricina transcrie textele româneşti simple în unele corecte cu diacritice,aşa cum ar trebui să se scrie şi chiar dacă este nevoie ca textul să fie revăzut şi corectat o data transcris,totuşi îţi uşurează destul de mult munca,dat fiind că site-ul respectiv îţi oferă cadru necesar unui astfel de proces şi scurtează timpul de revizuire đacă ar fi să corectezi un text printr-o altă metodă.

Până voi găsi altceva mai bun ,eu mă voi mulţumi şi cu acesta !

Click aici ca să luaţi contact şi poate să vă familiarizaţi cu programul !

2 Comments »

  1. MICAEL,sunt convins ca stii,dar iti reamintesc: politica,este in genere o “CURVA”,de aceea m-as “BUCURA”sa renunti,la ea,situatie in care timpul economisit{si alte avantaje},l-ai folosi mai eficient in rezolvarea “CALITATIV SUPERIOARA” a numeroaselor domenii,pe care le abordezi…

    Comment by ilie sirbu — March 28, 2011 @ 09:45 | Reply

    • Politica este parte din viaţa noastră şi nu pot să fac abstracţie totală de ea,deşi recunosc că mi-ar face plăcere.

      Comment by Micael Nicolas — April 2, 2011 @ 02:12 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

