Micael Nicolas's Blog

March 27, 2010

O dihanie comunistă a ajuns să fie promovată de către Unimedia !

Filed under: România nu uita, Basarabia e a ta! — Micael Nicolas @ 13:43

Prima oară cănd am dat peste Igor Dodon ,porcul roşu cu faţă de om,în secţiunea bloguri a Unimedia,am considerat că este o pură eroare accidentală sau un drept la replică,dar nu ,nu a fost aşa,dimpotrivă Unimedia a ajuns atât de lacomă după bani încât a acceptat ca banditul ăsta roşu membru de seamă al echipei comunistilor care au dat ordin pe 7 aprilie 2009 să ancheteze sub tortură nişte tineri nevinovaţi care au ieşit în stradă ca să scape tocmai de asemenea lepre roşi,să-şi pună punctul de vedere.

Ironia sortii,nu-i aşa ! Şi când stau să mă gândesc că-n zilele fierbinţi ale lui aprilie 2009,comuniştii le bombardaseră site-ul cu mesaje nedorite de tip spam,tocmai ca să-l blocheze,ceea ce le-a şi reuşit din plin şi acum pentru nişte bani nenorociti se compromite întreaga echipă de jurnalişti care s-au consacrat lumii româneşti de dincolo şi dincoace de Prut,doar pentru că un comunist a ajuns să fie printre blogerii care scriu acolo cu destul succes .

Oare Moldova Suverană,oficiosul PCRM-ul a dat faliment între timp şi asemenea jigodi cripto-comuniste nu mai au unde să-şi plaseze articolele cretine de propagandă în stil sovietic.

Din respect pentru libera exprimare am lăsat şi eu un mesaj,zic eu destul de blând şi adevărat pe blogul acelui pierde vară,pe care l-am şi copiat şi întru folder word dintru sentiment de prevedere normal,atunci când se adresezi unuia care este obişnuit cu cenzura din pântecele maicii sale şi i-am zis aşa,neadresându-mă lui personal,pentru că este mult sub standardele mele de a iniţia sau a purta un dialog cu o asemenea creatură,(am totuşi demnitatea mea chiar aşa de handicapat cum este eu) :

“Micael says:

Your comment is awaiting moderation.
March 26, 2010 at 5:41 pm
Alo,Unimedia,voi v-aţi tâmpit de tot de aţi ajuns să-l promovaţi pe cripto-comunistul ăsta tâmpit !
Oare vă este dor şi doriţi să vă întoarceţi sub talpa gugumanilor acestora !
Ruşinică Unimedia,ruşinică ! “
Însă ce aţi zice voi acum dacă aş începe să-l spasmez pe porcul ăsta,cine stie,poate reusesc să-i blochez întru-câtva blogul pentru câteva minute ?!
Dar nu,nu merită porcul ăsta de đodon aşa ceva !
Singurul regret pe care îl am este că Unimedia se compromite atât de inutil şi irecuperabil după ce şi-a câştigat cu greu reputaţia bună pe care încă o mai deţine tocmai din acele timpuri când se afişa fățiș contra guvernării comuniste.
Dar nu-i nimic,aşa veţi învăţa şi voi,jurnalistii din Basarabia să rămâneţi credibili nu numai în răstimpuri de restriște,ci şi într-o societate normală .

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

