Micael Nicolas's Blog

April 11, 2010

Rusia,un coşmar pentru ea însăşi şi un film de groază pentru lumea întreagă !

Filed under: Politica aşa cum o văd eu. — Micael Nicolas @ 05:51

De-a lungul istoriei ,omenirea a avut parte de mai multe imperii ale răului,începând din antichitate de la romani,persani,egipteni şi până la imperiile sovietic,britanic,francez,german,spaniol,chinez şi american.Toate aceste imperii de odinioară alături de cele din epoca modernă,post-renastentistă au la fel de crude cu popoarele pe care le-au subjugat prin ocupaţie militară.

Englezii şi spaniolii au exterminat în nici două secole populaţiile amerindiene de pe cele două continente din lumea nouă în numele civilizaţiei şi a progresului,francezii au încercat să-i copieze, insă pe continentul african,nemţii au intenţionat să creeze cu de la sine putere,o nouă rasă de “super-oameni”,încercând să-i extermineze cu o furie luciferică pe cei existenţi,etichetaţi atât de josnic şi de pervers,sub-oameni,chinezii şi japonezii şi-au făcut mendrele la rândul lor cu asiaticii lipsiti de apărare nu mai departe de secolul trecut,turcii nu s-au lăsat nici ei mai prejos atunci când erau stăpânii lumii,însă niciunul din aceste popoare nu i-a întrecut  în beţia sângelui pe ruşi !

Ruşii i-au trimis în iadul alb de gheaţă,pe cei pe care nu au reusit să-i asimileze pe cale naturală,în Siberia feroce şi crudă cu oamenii popoarelor prin ale căror vene curge sânge,ci nu votcă,pe români,polonezi,tătari,germani,etc,iar pe cei ce iau lăsat pe pământurile de baştină,i-au ucis fără milă prin înfometare .

Care lideri din partea aceasta de lume aşa zis civilizată şi-ar fi permis să dea ordin ca o şcoală cu copii,luaţi prizonieri de nişte fanatici politico-sinucigaşi,să fie luată cu asalt aşa cum s-a întâmplat la Beslan de forţele de securitate speciale ruse,în care au căzut victime inocente nişte copii frumoşi,visători ce nu cunoşteau noţiunea intortocheată ca un labrilint ,de viaţă,dar nici nu vroiau să fie obligaţi să o găsească atât de repede sau să fie aruncaţi atât de brutal afară din micul lor univers fericit şi lipsit de griji de până atunci în braţele disperării,ororii ,morţii !

Atunci m-am revoltat,atunci am plâns pentru întaia oară în viaţa mea pentru nişte îngeraşi ruşi şi n-am înţeles şi nici n-am să înţeleg vreodată cum ruşii de rând ,au votat pentru menţinerea la putere a aceloraşi criminali şi încă intr-un procent covârşitor de peste 50,chiar 60 % dacă nu cumva mă însel şi dacă în Rusia nu s-a mai numărat votul după maxima lui Stalin :”Nu contează cine votează,ci cine numără voturile ” sau cam aşa ceva .

Ieri,trezindu-mă în plină după amiază ,cum mă văzu maica mea,cum îmi zisă :

-Mamă,muri preşedintele Poloniei cu soţia sa…(la care eu mă gândi zâmbind că mă trezi din nou la viaţă şi că atentatele din ziua de astăzi au devenit aproape la ordinea zilei )…ministru de externe,premierul şi alţi vreo 100 de demnitari

-Păi,cum ?

-Căzură cu avionul în Rusia

-Aoleu,îi omorâră ruşii şi pe ăştia ! Netrecându-mi nicio clipă prin cap posibilitatea unui nefericit accident,indiferent cât de mult ne-ar plăcea nouă oamenilor să ne credem stăpâni pe tehnologia mâinilor noastre,ci mai degrabă îmi trecu prin cap instantaneu istoria morţii suspecte a lui Gheorghiu Dej care a fost iradiat la Moscova sau a spionului rus Aleksander Litvinenko ce a trecut în tabăra adversă şi a fost otrăvit la Londra.

Ruşii şi-au mistificat atât de mult propria lor istoria şi pe cea a popoarelor pe care le-au subjugat de-a lungul vremurilor încât chiar şi atunci când există posibilitatea să spună şi adevărul,să te gândeşti de două ori şi chiar să verifici informaţia primită de pe alte surse şi nici măcar atunci nu-ţi dispare complet suspiciunea că ruşii nu ar fi fost în stare să doboare un avion plini de înalţi demnitari ai unei ţări străine şi nu tocmai prietene !

Dacă despre antica Eladă se spunea :” Să nu primeşti nicioadată daruri de la greci “,despre istoria recentă a Rusiei s-ar putea zice astfel : “Pe ruşi să nu-i crezi nicioadată până nu le putrezeşte trupul şi nu se înmiresmează văzduhul împrejurul lor ca la sfinţi !”

Polonia, românii sunt alături de tine şi de suferinţa ta !

Dumnezeu să-ţi odihnească în pace conducătorii şi să te binecuvănteze cu alţi şi mai buni în curând şi în tot timpul !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

