Micael Nicolas's Blog

May 7, 2010

Filed under: Disecarea propriului Eu` — Micael Nicolas @ 19:59

Lăsaţi-mă să o văd fie şi pentru o singură clipă pe ea,pe cea care mi-a crucificat inima cu dorul farmecului ochilor săi atât de dulci şi de minunaţi pentru mine,în care am învăţat să citesc atât de bine şi după aceea mă puteţi arunca despuiat în mijlocul haremului celui mai de seamă ,crud ,gelos şi suspicios sultan de pe pământ şi îi voi rămâne mai credincios decât cel mai fidel eunuc al său şi nu mă voi teme de moarte,nici de tăierea capului !

Cum aş mai putea să alunec în păcat cu cineva,fie ea şi cea mai desăvârşită şi fără de cusur făptură femeiască de pe pământ,când dorinţele mi se estompează brusc şi tot ceea ce părea atât de viu colorat şi atrăgător se transformă instant în culori cenuşi ca la daltonişti,murind în clipa aceea în simţire şi o dată cu ea în dorinţe,luându-mi parcă deodată zborul spre alte culmi,în alte dimensiuni în care doar ea există pentru mine acolo !

Devin un nebun,mă îmbăt cu propria-mi simţire,zâmbesc la ziduri goale,mă înalţ şi mă afund în focul atât de plăcut şi atât de dulce al eului din interior ce nu se mai satură să caute cuvinte spre a descrie atingerea fericirii care din răstimpuri în răstimpuri mă răscoleşte ,dăruindu-mi cu mărinimie un extaz dulce !

Ce chestie,să tot transformi o iubirea reală de care am avut parte odată ,într-un vis la fel de real ce mă însufleteşte zile,dacă nu cumva săptămâni intregi după ce o văd o singură clipă extrem de efemeră dintr-o întâmplare. Îi este de ajuns doar atât unui suflet mort să reînvie când şi când şi să mai iasă din mormânt şi să-şi amintească măcar ce bine este să fi viu din nou şi să te poţi bucura de lucrurile mărunte ca ciripitul păsărelelor,ca natura întreagă ce parcă te îmbrătişează cu tot ce are mai frumos.

Să tânjeşti după o iubire imposibilă,oamenii te-ar crede complet nefericit şi amărât dacă ar ştii sau intui ce se petrece cu tine,dar tocmai în asta constă secretul fericirii în iubire,în imposibilitatea de-a o trăi ,de-a o avea,de-a o strânge în braţe.

O dată ce-ai atins-o,îţi dai seama că ai cuprins în braţe o mumie ce se sfaramă uluitor de iute în praful banal şi ordinar a tot ceea ce ne înconjoară,aşa că prefer să o păstrez vie în amintire decât rece şi pierdută într-o viaţă fără farmec lângă mine !

Dante a iubit o moartă,Eminescu o femeie măritată,eu o voi iubi doar pe ea indiferent ce se va întâmpla peste timpuri şi dincolo de ele întru veşnicie !

8 Comments »

  1. Mihael, e mare pacat ceea ce faci! Cand vin asa ganduri, sa le biciuiesti cu rugaciunea inimii. Ca daca le lasi, aoi incepi sa tanjesti sa pacatuiesi si sa visezi ca o faci.
    Patima asta ti se trage de la rugaciune, cu siguranta, ca nu ai gasit locul pe care sa meditezi cum trebuie. Citeste neaparat Vasile de la Poiana Marului si sinaitii.

    Vii la Pater Mihail pe Blog? Stiai ca te-am pacalit ca sunt baiat mai demult pe blog?

    Comment by Sonia — May 8, 2010 @ 13:56 | Reply

  2. Da,am văzut că uneori scrii de pe mai multe ID-uri,dar este alegerea ta şi nu mă dejanzează atâta timp cât eu răspund doar ideilor pe care le ridici aici ,ci nu neapărat sinonimului pe care nu ştiu din ce motive îl schimbi.
    Practic rugăciunea inimii fiindcă odată când eram mai tânăr am avut o experienţă de neuitat în timpul ei,dar acum doar încerc să mă linistesc,să mă regăsc,să mi să aprindă din nou crendiţa în mine,că nu eşte aşa de uşor ca dintr-o dată să obţii totul aşa ca prin minune !
    Ştii cum se zice,Sfânt s-a născut doar Hristos ,după aceea într-o ordine “descrescătoare” să zic aşa vine Maica Domnului şi Sfântul Ioan Botezătorul al căror singur păcat a fost cel strămoşesc cu care toţi ne nastem,în rest excluzăndu-i aici pe sfiinţii care au murit la o vârstă fragedă şi nu au avut timp să fie încercaţi şi la maturitate,mulţi dintre ei au fost supuşi şi chinuiţi de patimi !

    Important pentru mine este să continui să mă rog,chiar şi aşa,zicând doar rugăciunea inimii,care ar fi rostul să zicem, să încep să scriu doar despre spiritualitate şi eu să-mi păstrez vechile obiceiuri şi patimi…sau mai pe scurt să sintetizez mai bine :Ia-mă mai degrabă ca pe un scriitoraş ce işi încearcă talentul pe acest blog decât ca pe un “mare mistic”

    Ăsta sunt,asta simt,despre asta scriu !

    Comment by Micael Nicolas — May 8, 2010 @ 19:23 | Reply

  3. De când am intrat în blogging,rar mai mă ţin de comentarii pe ale altora,nu dintr-un sentiment de “îngânfare”,dar nu prea mai găsesc timp pentru ele,ştii cum e,odată intrat în lumea comentatorilor de pe bloguri/site-uri,trebuie să te şi ţii,să verifici eventualele răspunsuri ,să dai replica dacă este cazul,chiar se întâmplă să întri direct în conversaţie cu ceilanţi comentatori de acolo,şi toate acestea necesită timp,iar eu am unele proiecte în minte şi vreau dacă nu să încep altele noi,măcar să le termin pe cele începute deja,aşa că va trebui să nu mă întind mai mult decât îmi este plapuma,aşa precum se zice !

    Comment by Micael Nicolas — May 8, 2010 @ 19:40 | Reply

  4. Si eu ma simteam cel mai bine acasa, cand am avut un forum. Mai stiu un baiat care si+a facut un forum si vorbeste singur, pe vreo 10 voci

    Comment by Sonia — May 9, 2010 @ 15:17 | Reply

  5. Eu ma simt mai bine cand am nickname de baiat. Dar nu ma simt OK, daca nu vorbesc pe cel putin 2 voci. Si cand intru cu un nick, intru si in pielea userului creat, de pot sa ma dedublez la infinit…

    Comment by Sonia — May 9, 2010 @ 15:18 | Reply

  6. Este alegerea ta,Sonia şi n-am să o judec ,nu-mi place să judec oamenii,ci doar să încerc să-i înţeleg atât cât mi-este dat !

    Comment by Micael Nicolas — May 9, 2010 @ 15:58 | Reply

  7. “Dante a iubit o moartă,Eminescu o femeie măritată,eu o voi iubi doar pe ea indiferent ce se va întâmpla peste timpuri şi dincolo de ele întru veşnicie !” Leonardo da Vinci a iubit-o pe Mona Lisa din tablou… Stii tu ca: doar dorinta dupa ceva e mare in lumea asta.(Eminescu)…

    Comment by Sonia — May 10, 2010 @ 11:31 | Reply

  8. Exact ,tocmai de aceea şi simt asemenea sentimente pentru ea !

    Comment by Micael Nicolas — May 10, 2010 @ 16:03 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

