Micael Nicolas's Blog

May 9, 2010

Filed under: Disecarea propriului Eu` — Micael Nicolas @ 21:09

Mă joc cu gândurile precum copilaşii care modelează diferite forme pe nisip,mă joc cu cuvintele,căntând înţelesurile lor cele mai ascunse şi încerc,încerc şi tot încerc să le încarc cu forţa ce-şi schimbă de la clipă la clipă,forma şi intensitatea,ducându-mă într-un ritm nebun şi înnebunitor într-un vârtej abisal din care trebuie să scot la suprafaţă,ideea ce mă frământă şi-mi tot cere autoritar să se nască,să ia trup de cuvânt !

Şi eu mă supun,mai nebun ca gândul provocator ce nu-mi dă pace şi-mi cere mut să-i fac pe voie ! Sunt ca un sclav fără stăpân ce trag de bună voie în jug ca un bou,sperând şi iarăşi sperând că gândul mut işi va lăsa în urmă,în abisul de unde l-am scos,sămânţa fericirii şi îi va declanşa reacţia înfloririi în acelaşi timp,în care el,gândul mut devine cuvânt !

Ador uneori să-mi pun simţirea şi inteligenţa la o asemenea plăcută încercare în care regurgitez şi vomit tot ceea ce simt,pare scârbos ceea ce zic,dar este atât de dulce simţirea ce o simt,vreau să dau tot afară din mine,chiar şi ceea ce doar presimt şi intuiesc din depărtare şi parese că nu pot să ating !

Combinaţiile dintre cuvinte sunt infinite,tot ceea ce nu trebuie să-ţi lipsească ca să poţi să scrii,este să simţi ! Şi totuşi ceva este mai presus de cuvânt şi de tot ceea ce înseamnă gând .Dumnezeu este numele Lui,dar ce păcat că am decăzut aşa de mult încât ne este greu să mai credem în cuvântul celor ce l-au trăit ,dalminteri să încercăm să-L gustăm şi să vedem cât de bun este El !

Poetul implinit trebuie să fie şi sfânt ca să realizeze pe deplin că el este doar un om extrem de limitat în cuvânt !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

