Micael Nicolas's Blog

May 10, 2010

Filed under: Disecarea propriului Eu`,Spiritualitate — Micael Nicolas @ 05:19

Scriu şi tot scriu,nici eu nu mai ştiu ce scriu,dar aşa mă simt de fiecare dată când muza gândurilor mele ,le aprinde şi le înflăcărează atât de mult încât mă chinui să nu vi le spun decât să-mi fie greu să le immortalizez în pixelii cuvintelor internetului !

Ce-aş mai putea să vă spun,cum să mai încerc să o descriu ?! Dar de ce vă întreb când nu mă interesează părerea voastră !

Sunt treaz,este târziu,văd asta,dar nu pot să mă culc ,sunt prea plin de sentimente şi de gânduri mute ce cer în continuare a fi spuse şi totuşi nu mai ştiu ce să zic.Chiar acum îmi vine în minte o întrebare : De ce se droghează oamenii,când eu sunt acum drogat în mod natural de fericire ?!

Se pare că dacă vrei să simţi fericirea,trebuie să astepţi ca ea să te atingă,iară nu tu să o gusti obligând-o să vină la tine,să o hărţuieşti cu dorinţele tale murdare şi să o siluieşti cu gândurile tale perverse,că aceea este orice vrei tu să fie, numai nu fericirea !

Sunt şi eu surprins de unde scot aceste cuvinte,de unde îmi vin ele,dar fără să-mi pese prea mult,doar le scriu ,simţindu-mă oarecum folosit de vibraţia fericirii din mine,nu e chiar o vibraţie,e mai mult o implinire personală ce refuză a nu fi spusă !

Mă simt ca un avatar dintr-o lume virtuală,care descrie gândurile şi sentimentele celui din lumea reală,celui din faţa calculatorului,deşi mă regăsesc ca într-o matrice exact conturată în mărturisirea ce curge în cuvinte din mine,de parcă aş avea o hemoragie spirituală în care gândurile sunt sentimentele avute ce se scurg în afară,formând ca într-o minune cuvinte şi iarăşi cuvinte,singurul meu rol în toată această poveste care parcă se joacă fără mine,este să rânduiesc cuvintele într-o ordine anume,care o descopăr pe măsură ce le scriu !

O, minune ,nu-mi mai aparţin ! Totodată încep să-l înţeleg mai bine pe Simeon Noul Teolog,care scria şi în acelaşi timp se minuna de ce se petrecea cu el !

Dumnezeule,eu scriu despre o iubire pământească acum,oare cum aş scrie dacă Te-aş vedea şi simţi pe Tine ! Dacă o biată făptură este în stare să-mi provoace extazul acesta şi volubitatea aceasta de cuvinte,oare cum m-aş simţi dacă m-ai binecuvânta să te văd pe Tine şi să ajung conştient că a Te vedea pe tine este firesc,când binecuvântezi pe cel păcătos,dar în acelaşi timp,om fiind şi superficial din fire pot trece repede şi pe nebăgare de seamă peste  revelaţia luminii Tale negrăitoare !

Dă-mi Doamne dacă mă vei binecuvânta cândva iarăşi să văd lumina Ta,să Te şi recunosc ca Creatorul şi Dumnezeul meu şi să nu mă mai asemăn dobitoacelor din ieslea peşterii în care Te-ai Întrupat şi Ai venit pe lume ! Amin !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

