Micael Nicolas's Blog

May 28, 2010

Filed under: Disecarea propriului Eu` — Micael Nicolas @ 21:26

Început-am să mă simt viu doar când scriu,iar liniştit doar când meditez în solitudinea şi-n tăcerea mormântului nopţii în care simt nevoia să cobor seară de seară,să ascult,să mă cercetez,să-mi mai amintesc de eul ascuns din mine,în restul zilei mă las crucificat de gândurile perverse,asteptând şi sperând în ziua răzbunării,a anihilării lor totale promise de Dumnezeu tuturor ce cred şi încearcă să împlinească cuvânt sfânt al Hristosului Său întrupat !

Deja simt cum se încălzeşte din ce în ce mai mult afară,moleşindu-mi imaginaţia prin acoperirea căldurii excitaţiei înterioare cu căldura zilei,contrabalasând astfel efectele gândurilor aprinse cu căldura naturii,ce ne face să năduşim mai mult ca porcii şi scroafele,eliminând poezia privirii ! Că doar privirea este principala vinovată a dezmăţului şi curvărişirii primăvăratice ! Oare orbii cum simt în aerul fierbinte ce îi împresoară,feromonii iubirii : oare prin miros,auzirea vocii,că prin gust şi atingere ajung direct la prostii şi contacte inter-umane intime !

Mi-e greu să mă imaginez orb,cu toate că îmi place întunericul şi îi cunosc câteva dintre tainele sale ;orbul se bazează îndeosebi pe auz,disecă informaţia sunetului şi o memorează,aşa cum memorez şi devorez eu imaginile,el are amintirea sunetului aşa cum reţin eu pe retină întâmplările care mă marchează cu ineditul şi secretele sale,pe mine vorbele banale sau conversaţiile stupide de fiecare zi nu mă împresionează,eu tind să văd ceva senzaţional,ceva ce n-am mai văzut în realitate,să surprind o nouă latură a cuiva,cunoscut sau necunoscut,n-are nici cea mai mică importanţă,doar să simt tresărirea ineditului,câteodată provoc această tresărire,ca la şah ,îmi fac partenerul să greşească,şi mă bucur ca un copil când reacţia provocată este în mare cea deja imaginată de mine,cu mici rafinamente ale detaliilor,care pur şi simplu le ador,când le descopăr,că doar pe ele le şi caut !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

