Micael Nicolas's Blog

July 7, 2010

Filed under: Întâmplări virtuale din Second Life — Micael Nicolas @ 20:46

Internetul a surpat spaţiile dintre noi,a îngropat în neant linia orizontului,spulberând de tot prejudecăţi şi iluzii,transformând timpul în ceva la fel de virtual care ne mai încurcă când şi când,socotind mental şi naiv :Cât o fi ceasul pe meridianul celălant ?

Nu ca ne-ar interesa cu adevărat atâta timp cât mai avem în noi câteva picături de energie spre a ţine ochii deschişi şi a conversa cu celălant,nefiind nimic altceva în afară de o banală curiozitate !

Am conversat cu oamenii de pe toate continente,pe cei din tările bogate fiind intrigat să mi-i aproprii,iar cei din tările mai puţin dezvoltate încercând ei să mă descoase,sperând poate cu speranţa ce-am trăit-o şi eu la începuturi să mă transforme în biletul de salvare spre spaţii mai generoase,mai civilizate !

Degeaba le spun eu că România nu este Spania,Germania,Franţa etc,că abia am ieşit şi noi de sub comunist,că avem o infractustură proastă,că avem o corupţie şi o birocraţie înfiorătoare,că suntem ultimi la multe alte capitole din tot spaţiul UE ! Dar pentru acei oameni aceste amănunte nu au absolut nicio relevanţă,pentru ei sunt un european care sigur o duce bine şi nu are cel puţin mareea de probleme care îi năpădeşte mai mult sau mai puţin în viaţa lor,acolo ,în acel loc rupt de lume,aşa cum consideram şi deplângeam şi eu România până-n mult dorita aderare europeană.

E straniu ca şi americanii să facă mişto de mine de când cu criza această financial globală şi să-mi zică că dolarul a bătut euro,că sunt ei stăpânii lumii iarăşi…,desigur că nu m-am putut abţine să nu le răspund mai în glumă ,mai cu ironie,că nu avem încă euro,de parcă noi românii am fi mai feriţi de criză,când noi doar ce-am început să luam apă la pupă încet,dar sigur !

——————————————–Notă

Sorry,oameni buni ! Sunt într-o pană de inspiraţie,n-am chef de scris la această oră !🙂

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

