Micael Nicolas's Blog

July 20, 2010

Mădălina,o rugă mută şi tristă mi-a cuprins inima pentru tine !

Filed under: Muzică de Calitate,Umanitatea-Reversul Divinităţii — Micael Nicolas @ 06:41

madalina-manole-doamne-iart-o-amin-romaniaNu aş fi crezut până de curând că am fost un fan al vreunui solist de muzică sau al vreunei trupe româneşti sau internaţionale,însă îmi amintesc că aveam casete cu Mădălina Manole şi îi fredonam cântecele în păsăreasca mea cu multă plăcere,mai ales şlagărul “Fată Dragă”,după care am pierdut-o în uitare şi într-o nesimţită nepăsare !

Cu câţiva ani buni în urmă un prieten cu care obişnuiam să mă duelez ore în şir uneori pe câmpul de luptă al tablei de şah,mi-a mărturisit că-i place Michael Jackson “la nebunie” cam aşa cum s-a exprimat el,punându-mă imediat pe gânduri şi făcându-mă să cugetez în sinea mea cu o slabă ironie stupidă :

Ce o vedea la Michael Jackson ! E consacrat, e celebru,ce-ar mai fi de zis despre el,e acolo sus pe piedestal,arhicunoscut si pe merit apreciat,aşteptându-mă să-mi nominalizeze un artist necunoscut sau la început de drum.

Prea uşor am uitat-o pe Mădălina,prea uşor ne uităm artişti,cufundaţi fiind în morcila vieţii ca porcii ,nu mai recunoastem cântul sensibil şi atât de dulce ale păsărilor rare de pe acest petec de pământ,poluat fonic de turbarea proştilor grohoitori din spaţiul public !

Adio,fată dragă,îţi spune un fan târziu,prea târziu declarat ,aşternându-şi în loc de flori la mormântul tău ce atât de lacom,crud şi răvăşitor te-a chemat în pântecul său fatal şi absurd,un cuvânt cât o promisiune,că promisiunea însăşi nu pot să o fac,că aşa stiu că este firea mea, josnică şi schimbătoare,temându-mă că nu mi-aş duce făgăduinţa până în sfârşit,sfârşitul însemnând pentru mine,moartea, pe care tu atât de nedrept,nefiresc şi obscur ai chemat-o să-şi paralizeze dureros inima şi să-şi răpească viaţa ! O ,fată dragă,oare ce gând demonic te-a ucis !

P.S.

Ruga mută în cuvinte ar suna cam aşa : Fată dragă să-ţi ierte Dumnezeu fatala nechibzuinţă şi pe demonul ce te-a atras spre ea !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

