Micael Nicolas's Blog

July 26, 2010

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 05:51

Vreau să-L văd pe Dumnezeu doar ca să mă conving ca un alt Toma,nu de existenţa Lui,ci de posibilitatea sau imposibilitatea de al descrie cu cea mai fină acuraţeţe a cuvintelor gândite şi tipărite mai apoi pe hârtie ,având deja impresia că toată simţirea pe care mi-o provoacă lumea aceasta,indiferent cât de complexă sau de subtilă ar fi ea,tot sunt în stare să o redau,să o reproduc peste 80 sau 90% cu uşuriţă,asta când am libertatea de a mă concentra intens şi aproape pierdut în cazanul îngrozitor de fierbinte al simţirii născătoare de cuvinte !

Aş fi în stare să mă sfâşi,să-mi fac harakiri singur doar spre a scoate din mine cuvintele ideale pe măsura simţirii ! Rar ,foarte rar fac compromisuri în această privinţă şi asta doar atunci când devin epuizat de energie şi văd în mine că simţirea nu mai este în stare să învârtă moara raţiunii,al cărei singur scop în toată această poveste este să lipească exact bucăţelele puzzle-ului a cărei imagini le văd şi le port în abisul nebun,arzător şi sălbatic din mine !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

