Micael Nicolas's Blog

August 10, 2010

Acatistul rugului aprins al Maicii Domnul – Sandu Tudor

Filed under: Byzantion,IT & Programe,Spiritualitate — Micael Nicolas @ 04:28
Ce mă zbăteam ca fraierul să-mi încarc fişierele audio pe Trilulilu care mai apoi să nu mă lase să le codez şi să le postez pe blog,când americanii îmi oferă 5 GB audio/video,de toate,să încarc la ei pe site şi apoi desigur,îmi permit să le afişez aici pe blog.
Apropo,vreţi să vedeţi Avatar direct pe acest blog,doar cereţi-mi,cine ştie s-ar putea să vă împlinesc dorinţa,singurul inconvenient ar fi că ar dura ceva până l-aş încărca pe acel site. Bine că dădui de el,că tot cu imperialiştii ăştia de americani faci o treabă bună până la capăt ! LOL !
Da-ţi clic pe sigla DivShare şi puteţi să şi descărcaţi fişierul în doar câteva minute.Nu este incredibil ! Bestial ! De când căutam un astfel de site ! Nici n-aveţi idee ! LOL !
Şi ghiciţi ceva,puteţi să încărcaţi 200 MB cu fiecare ocazie ,în concluzie mi-ar trebuie doar să împart “Avatarul” în doar 8 bucăţi şi va fi la dispoziţia voastră aici !
Hey,glumesc,nu ştiu însă dacă este legal aşa ceva,că nu vreau să mă trezesc a fi primul european cu blogul închis pentru piraterie online ! LOL !
Ce-mi mai îmi place să glumesc dimineaţa,cine ştie,poate din cauza oboselii !🙂

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

