Micael Nicolas's Blog

August 18, 2010

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 01:35

Uşor,uşor,îmi redescopăr prima mea dragoste şi anume credinţa în Hristos .Pe nebăgarea de seamă înaintez orbeşte în credinţă.Rugăciunea Inimii pe care o practic în fiecare început de noapte în jur de o oră,mă ajută,îmi schimbă subtil optica,viziunea asupra vieţii,însă pe lângă rugăciunea în sine,mai şi citesc sau ascult cărţi electronice sau audio despre ea,despre cum ar trebui să o fac cât mai corect,şi tot ascultând filocalia audio,mai bine zis frânturi din ea,în timp ce creez blogul cu acelaşi nume,am descoperit că în timpul rugăciunii trebuie să ne impotrivim gândurilor ce tot se ciocnesc de pereţii creierului nostru,ca nişte atomi nărăvaşi scăpaţi de sub orice control !

Şi îmi zisei : Hai să încerc şi calea aceasta,să văd ce are să iasă .De obicei când esti tu singur doar cu gândurile tale şi vrei să focalizezi întreaga atenţie doar pe rugăciune,ele,gândurile,rebele fiind şi obişnuite de atâta timp,ca tu să fii sclavul lor,iar nu ele supuse ţie,nu-ţi dau pace şi-ţi rulează inaintea minţii tale,imagini banale şi muribunde din aceiaşi zi ce stau să moară şi să devină uitate,unele dintre ele sunt chiar haioase şi te fac instictiv să zâmbeşti în colţul gurii pe întuneric ca un nebun ce îşi râde în bărbie şi vorbeşte cu sine însuţi. Numai că de această dată amintindu-mi cuvântului auzit,m-am împotrivit gândurilor,în sensul că dacă imi venea să zânbesc de vreun gând naoş,mă abţineam să nu zâmbesc şi am avut astfel parte de o surpriză,chiar dacă crochiul unui zâmbet s-a format pe faţa mea în întunericul nopţii,totuşi crochiul nu s-a transformat într-o caricatură deplină,ceva s-a interpus în mecanica rugăciunii şi aceea a fost voinţa mea !

2 Comments »

  1. Ma bucur sa citesc xperienta ta personala. Doamne ajuta! si spor in tot lucrul bun!

    Comment by Ionut — August 18, 2010 @ 14:33 | Reply

  2. Ok,Doamne ajută !

    Comment by Micael Nicolas — August 18, 2010 @ 15:40 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

