Micael Nicolas's Blog

November 7, 2010

Prostia,link-ul cel mai puternic al vieţii !

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 05:16

E absurd şi mi se face scârbă de lăcomia oamenilor,nu se mai satură să tot adune,să scoată bani şi din piatră seacă .Spunând aceasta mă refer la YouTube,pur şi simplu am ajuns la concluzia că este mult mai preferabil să-ţi încarci fişierele audio/video în reţele locale gen Neogen.Ro sau Trilulilu.Ro decât pe Youtube ,că iaca aşa nu ştiu cum îmi veni astăzi ideea să revăd o parte dintre materialele postate pe acest blog,nu mică fiindu-mi mirarea să observ că mai mult de jumătate dintre fişierele audio/video nu mai sunt valabile pe motive de drepturi de autor şi nu mai merg.Bineînţeles,fiind un tip perfecţionist, neplăcându-mi jumătăţile de măsură,mă apucai de treabă,descărcai fişierele cu probleme,le încărcai pe contul meu personal de Neogen şi le repostai iarăşi la locul lor pe blog,însă ceea ce mă necăji cel mai tare,fost-a prostia unora dintre noi de pe această planetă,care din motive doar de ei ştiute,ori  şterg fişierele de pe Youtube ,ori îşi şterg contul cu totul şi te lasă ca prostul cu ochii în soare dacă ai avut neşansa să le preiei muzica.

Dar gata, m-am ars o dată,de acum încolo am să descarc materialele audio/video care îmi plac,le încarc pe unul dintre conturile mele(şi slavă Domnului că am destule) şi nu mai depind de niciun ţăran ciufut de pe planeta asta mică care are impresia că dacă deţine un cont YouTube,automat a şi ajuns o divă episodică din lungul serial al vieţii !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

