Micael Nicolas's Blog

January 3, 2011

În derivă

Filed under: Cinemateca - Filme de văzut — Micael Nicolas @ 04:12

Un serial 100% românesc produs de HBO România.O realizare artistică fabuloasă cu Marcel Iureş în rolul principal şi Maria Dinulescu care o înterpretează magistral printre alţi, pe Nora.Văzând acest serial am început să cred că laudele jurnaliştilor americani la adresa noii gărzi de tineri actori şi regizori români ,nu sunt vorbe gratuite aruncate în vânt,oamenii aceştia chiar fac artă,excelează în meseria lor,sunt absolut fabulosi !

Pentru cei care nu prindeţi HBO sau doar v-am făcut curiosi asupra acestei noi producţi româneşti care pur şi simplu defiinţează în opinia mea,prin talentul extraordinar al artistilor implicaţi în desfăsurarea acestui proiect, televiziunile de manelişti tâmpiţi ,gen trusturile Antena 1 şi ProTv care n-au înţeles sau se prefac astfel, că românilor cu bun simt şi ceva cultură nu mai dau doi bani pe producţiile lor imbecile şi pe serialele produse de aceste ,despre ţigani,turci,indieni şi alte asemenea rase şi culturi care au pierdut de mult orice contact cu marea civilizaţie euro-atlantică în artele vizuale şi nu numai,puteţi urmări toate episoadele de până acum,difuzate de HBO şi imediat înregistrate şi postate pe internet de oameni frumosi şi cu suflet mare,accesând acest : Clic aici ! ,iar ca să vedeţi primele şase episoade Clic aici ,fiindcă am impresia că au fost şterse de pe Trilulilu(pe motive de drepturi de autor) şi implicit de pe primul site pe care vi l-am pus la dispoziţie .

Urmăriţi un episod pe blogul meu ca să vă faceţi o idee despre acest serial. Vizionare plăcută !

Episodul 11

Episodul 16

11 Comments »

  1. Da sunt sterse de pe trilulilu.
    Am upladat si eu pe mai multe servere sper sa nu le stearga si de acolo.Poti vedea acum toate cele 18 episoade aparute pana acum..

    Comment by Florin — January 4, 2011 @ 14:49 | Reply

  2. Florine,excelentă treabă ai făcut,însă m-ar interesa să ştiu cum ai făcut rost de ele,de unde le înregistrezi,ca mai apoi să le postezi pe diverse site-uri.
    Poate luăm legătura pe mess să mă înveţi şi pe mine câteva dintre trucurile tale,că sincer nu mă descurc.
    Ce zici,îţi dau add pe messenger ?

    Comment by Micael Nicolas — January 4, 2011 @ 18:15 | Reply

  3. Am o idee,Florine,nu ştiu cât de originală este,dar am impresia că ăstia de la anti-piraterie online vânează în special site-urile româneşti,de ce nu încerci să încarci serialul pe web-site-uri indiene,ruseşti,africane,ăştia de prin lumea treia şi după aceea să le postezi pe site-ul de mai sus,fiindcă sunt destul de sigur că braţul cel lung al anti-pirateriei online româneşti n-ar ajunge până acolo ! LOL !

    Comment by Micael Nicolas — January 4, 2011 @ 18:31 | Reply

  4. Florine,abia acum mi-a căzut fisa,încarcă serialul pe DivShare.com,site care permite încărcarea a 200MB per fişier ,iar din câte am oservat un episod din “În derivă” nu depăseşte 200 MB .Au ei acolo o limită de 5 GB per cont,dar asta nu cred că ar reprezenta o problemă atâta timp cât poţi crea câte conturi vrei !🙂
    Succes !

    Comment by Micael Nicolas — January 4, 2011 @ 19:19 | Reply

  5. pass it on

    Comment by cool math games — January 5, 2011 @ 01:16 | Reply

  6. nu merge ep postat de tine😐

    Vad ca pe videoweed merg bine.
    http://www.videoweed.com/file/bvuq3tl8bnnaf

    Comment by Florin — January 5, 2011 @ 10:34 | Reply

  7. Cu o zi în urmă mergea,nu ştiu ce s-a întâmplat între timp ,dar l-am repostat!

    Comment by Micael Nicolas — January 6, 2011 @ 01:16 | Reply

  8. “EXCELENT” ca de obicei…Iti recomand, ca sa scurtezi, pe cat posibil “LUNGIMEA” frazelor…”SUCCES”

    Comment by ilie sirbu — March 27, 2011 @ 12:10 | Reply

  9. Îmi place şi mie să fiu laconic în exprimare însă nu întotdeauna îmi este cu putinţă !

    Comment by Micael Nicolas — March 27, 2011 @ 20:48 | Reply

  10. Serial copiat episod cu episod dupa In Treatment, cu Gabriel Byrne. Cel putin la prima serie, apoi nu m-am mai uitat.

    Comment by Laurentiu — September 10, 2013 @ 21:03 | Reply

    • La fel şi eu în varianta sa românească, cum a dispărut personajul Dora, cum nu m-a mai interesat serialul.

      Comment by Micael Nicolas — September 11, 2013 @ 08:42 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

