Micael Nicolas's Blog

January 7, 2011

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 04:50

Stau uneori şi mă gândesc,de ce mă rog,de ce continui să practic rugăciunea inimii şi primul gând care îmi răsare în minte este acela că-mi reîncarc bateriile astfel.Dacă ceilanţi ies în oraş,se întâlnesc cu prietenii,fac fel de fel de nebunii remotivându-se,chiar reinventându-se,ţinând în acest fel pasul cu moda,cu felul de a fii sezonier,eu nu am această şansă a escapadei,niciodată n-am avut-o,întotdeauna a trebuit să găsesc formula cea mai bună de a-mi echilibra energiile interioare de unul singur,în propriul meu sine,ca un genist prins în capcana propriilor sale experimente prin care încearcă să câştige experienţă,răbdare,dibacitate în arta periculoasă pe care şi-a ales-o cândva,la începuturi,în viaţă !

Rugăciunea a fost pentru mine de când am cunoscut-o,încă din copilărie,acel ritual spus poate uşor mecanic,dar trăit deoseori intens,în care vroiam să ating rugăciunea pură fără pic de gânduri străine amestecate pe câmpul de luptă a lumii spirituale ascunse în mine ! Desigur că nu reuşeam aceasta şi nici nu înţelegeam de ce propriile gânduri se răzvrătesc şi nu ascultă de mine !

Acum când mi-am îndeplinit planul şi am creat mai multe bloguri decât îmi propusesem iniţial,când am primit mai mult decât am cerut prin gânduri mute,am iarăşi dubii ,mă îndoiesc că aş fii croit pentru o viaţă mistică,cum ar fii posibil aşa ceva,chiar mă auto-ironizez singur,un handicapat să atingă desăvârşirea,eu n-am mai auzit o asemenea trăsnaie ,chiar râd în aceste momente de închipuirea mea !

Handicapatul Mihai să ajungă după decenii ,chiar secole de la despărţirea mea de acestă lume tocmai în calendarul ortodox şi bătrânele nenăscute astăzi să se închine la icoana mea ! Şi totuşi lăsând autoironia la o parte,nu văd ce altceva m-ar putea implini în viaţa aceasta .Clar nu sunt un om al rugăciunii,sunt mai degrabă un câine ,o javră ce speră ca prin rugăciuniile repetate să-mi fac Stăpânul să mi se descopere iarăşi,nici nu mai are impotanţă de-L voi mânia sau nu,doar să-L văd din nou cu ochiul minţii şi să mă simt viu din nou aşa precum n-am fost niciodată,nici măcar atunci când doi ochi negri mă făceau fericit.Un îndrăgostit e doar un narcisist ce-şi contemplează fericirea în chipul mult îndrăgit,iar omul lui Dumnezeu…,nu ştiu cum e,fiindcă nu-L cunosc pe Dumnezeu !

3 Comments »

  1. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    Comment by vlad — January 7, 2011 @ 18:01 | Reply

  2. Vlade,ăsta-i spam în toată regulă,am primit exact acelaşi mesaj şi pe RugaInimii cu ceva vreme în urmă,în fine oricum nu mai cred în acemenea propuneri şi chiar dacă aş mai crede n-aş mai accepta deoarece abia de curând tocmai ce-am făcut curăţenie în link-urile din bara laterală ,ştergând multe dintre ele,din acest motiv nici nu mai vreau să adun altele aşa că am să-ţi refuz propunerea !
    Cu bine !

    Comment by Micael Nicolas — January 7, 2011 @ 18:59 | Reply

  3. sign me up

    Comment by katie — January 15, 2011 @ 06:27 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

