Micael Nicolas's Blog

January 17, 2011

Despre mine (prima descriere a unei Pagini pe care am înlocuit-o)

Filed under: Crochiuri literare — Micael Nicolas @ 19:02

Ce-aş putea să vă spun despre mine,scurt şi în câteva cuvinte .Sunt o persoană care de când mă ştiu am prins din zbor doar ceea ce m-a atras,mi-a trezit curiozitatea într-un anume fel,puţine lucruri am învăţat întrebând pe alţii,dat fiind că m-am născut handipacat şi vorbesc o păsărească pe care trebuie să fi obişnuit cu mine ca să mă înţelegi,n-am foarte multă scoală,ai mei au considerat că am învăţat destul atât cât am învăţat,dovedindu-se inspiraţi în alegerea lor de odinioară,consecinţa deciziei lor a fost că am avut foarte mult timp liber în adolecenţă să mă disec,şi credeţi-mă n-am avut nici un pic de milă cu mine însumi,tot ceea ce am simţit,de o fi fost bucurie sau durere,spaimă până la graniţa la care părea că orice speranţă sau nădejde de resuscitare nu-şi mai avea rostul,tocmai atunci când devenit suspendat şi încremenit de visceralitatea propriilor mei demoni revărsată peste mine,am renăscut printr-un singur gând scurt de rugăciune sau o lacrimă purcesă din suvoiul de lavă ce trecea prin mine ,ori printr-o contemplaţie adâncă ce mi-a încremenit trupul vreo câteva ore.

Precum observaţi nu pomenesc nimic despre fericire,cu toate că am gustat fericirea unei iubiri platonice cu vârf şi îndesat,însă fericirea născută din plăcerile şi sentimentele lumii,oricare ar fi ele,nu este un atât de bun profesor precum este durerea şi fiicele sale vitrege : tristeţea,lipsă de speranţă până la un punct,revoltarea efemeră rezultată din conspiraţia primelor două furii ce m-au îndemnat cândva şi o să mă mai ispitească în continuare ,să renunţ la calea cea grea şi să-mi trăiesc viaţa ca tot omul obişnuit şi amnezic faţă de spiritualitatea creştină şi cunoaşterea sinelui în cele mai delicate amănunte !

7 Comments »

  1. 🙂

    Comment by angy — January 17, 2011 @ 20:21 | Reply

  2. Mda,sunt în plin proces de mici modificări aduse blogului şi a trebuit s-o fac şi pe aceasta,că nu-mi place să sterg nimic,ci doar să-l fac ceva mai accesibil pentru vizitatorii mei,şi mă simt onorat ca tu Angy fost-ai printre primii !🙂

    Comment by Micael Nicolas — January 17, 2011 @ 21:04 | Reply

  3. as fi dorit sa dau like la postare, dar din pacate primesti aprecieri doar de la cei conectati prin wordpress … elitistule!😛

    Comment by angy — January 20, 2011 @ 03:19 | Reply

  4. E ok Angy,mă bucur că încă-mi mai vizitezi blogul,nu-i puţin lucru să am “cititori fideli”,şi sincer să fiu între noi fie vorba,nici nu realizez cum de am ajuns aici,cum de am fost virusat atât de bine cu virusul acesta al bloggingului încât mă simt ca peştele în apă,chiar dacă recunosc nu înot în ape adânci,ci doar aşa la suprafaţă !🙂

    Comment by Micael Nicolas — January 20, 2011 @ 03:34 | Reply

  5. si asa e bine …😉

    Comment by angy — January 20, 2011 @ 17:47 | Reply

  6. Imi place blogul d-tale, am rămas mișcată de sinceritatea cu care împărtășești cea ce-ți frământă sufletul… este un blog foarte îngrijit, m-a impresionat prin varietatea subiectelor cuprinse… succese în continuare… faci un lucru minunat!

    Comment by tighinaromaneasca — January 24, 2012 @ 20:43 | Reply

  7. Mulţumesc frumos!

    Vă apreciez blogul de asemenea! Succes în mult încercata “Transnistrie”!

    Comment by Micael Nicolas — January 24, 2012 @ 21:00 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

