Micael Nicolas's Blog

January 22, 2011

Curaj găină că nu te tai ! :-)

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 02:52

Am tras din greu câteva zile bune să-mi înlocuiesc toată muzica de calitate ce am postat-o aici de când mi-am creat blogul.N-a fost o sarcină deloc uşoară dat fiind că într-un an şi jumătate de când am intrat şi eu în lumea asta fascinantă a bloggerilor, desigur doar o parte din ea este fascinantă,restul sunt doar aşa mizerii împroşcate de către unii în spaţiul virtual,am adunat multe,extrem de multe melodii bune româneşti şi internaţionale.Numai că, nu mică mi-a fost mirarea şi mâhnirea ulterioară descoperirii faptului că mai bine de jumătate dintre melodiile postate aici nu mai erau valabile,în sensul că acei care le-au încărcat pe YouTube ,ori şi-au şters contul ori YouTube-ul nesăturându-se să tot facă bani,ne obligă să vizionăm melodiile pe site-ul lor,ceea ce reprezintă o mârsăvie subtilă dintr-a lor parte.Însă nici mie nu mi-a trebuit mult să pun piciorul în prag şi să dovedesc tuturor că poţi exista chiar dacă nu te regăseşti pe YouTube,aşa că am început ceva mai devreme marea curăţenie de primăvară a blogului.Întâi am mai şters din legăturile spre alte bloguri sau site-uri ce le aveam în partea dreaptă a meniului principal,oricum nu le accesam deloc,după am luat la rând fiecare melodie uşoară,am descărcat-o de pe YouTube sau Trilulilu şi am încărcat-o mai apoi pe contul personal de Neogen.

A fost ceva de muncă ,trebuie să recunosc,vreo 200 de melodii ce-au trebuit descărcate şi încărcate iarăşi pe un alt site m-au solicitat întrucâtva,însă nu fug aşa de uşor de munca grea,mai cu seamă atunci când şi îmi place ceea ce fac,şi chiar a meritat în opinia mea acest scurt travaliu,pentru că îmi respect fiecare vizitator care îmi calcă pragul şi am vrut cu tot dinadinsul ca pentru voi,vizitatorii mei anonimi şi nu numai,să vă bucuraţi de un design cât mai simplu şi mai uşor de utilizat atunci când decideţi să poposiţi ceva mai mult timp aici,iar nu doar câteva minute atât cât vă ia să citiţi ultima mea postare,că nimic nu este mai frumos pe lumea această decât să arăţi respect celor interesaţi nu atât de mine,cât mai degrabă de ideile mele,şi chiar dacă mulţi dintre voi aleg să rămână tăcuţi şi să nu comenteze prea des sau poate chiar deloc ideile pe care le abordez pe acest blog,asta nu înseamnă că nu existaţi,cu atât mai mult cu cât eu am posibilitate să văd câte persoane îmi trec pragul în fiecare zi,în panoul de control al blogului meu pus la dispoziţie de wordpress.

Poate cine ştie,nu ştiţi încă cum să abordaţi un handicapat,ce să-mi ziceţi ,sau pur şi simplu cum să vă spuneţi părerea asupra unei postări ce v-a făcut cu ochiul şi vă pare ceva mai interesantă !

Comentaţi,nu vă fie teamă ,nu muşc,şi chiar dacă aş muşca tot sunteţi în singuranţă,că doară suntem cu toţii împreună în mediul virtual şi intregritatea fizică ne este asigurată mai ceva ca SPP-ul lui Băsescu sau CIA-ul lui Obama laolaltă !

Eu înţeleg reţinerea aceasta în parte firească de a fii ceva mai prudenţi cu un handicapat decât cu o persoană normală,poate vă gândiţi că nu sunteţi de acord cu tot ceea ce scriu eu aici,dar cum puteţi să spuneţi asta unui handicapat,unui nefericit,sau cine ştie ce alte conexiuni raţionale vă mai faceţi în minte cu privire la persoana mea ,împiedicându-vă astfel să fiţi deschişi cu mine,să vă spuneţi păsul,că doar nu-i aşa cum ar putea un handicapat să înţeleagă asemenea lucruri profunde. Ciudat în toată această poveste este nu numai că mai pricep şi eu asemenea adâncimi ale trăirilor umane,dar chiar mai şi scriu despre ele !

Comentaţi dragilor,fiţi activi,iar nu pasivi,că doară trăim în democraţie,ci nu în dictatură aşa precum sclavii de la Antena 3 şi Realitatea tot încearcă să ne convingă prin războiul lor personal cu puterea !🙂

2 Comments »

  1. IDEILE tale sunt de exceptie,mai ales ca sunt “GARDATE’de un volum deosebit de “CUNOSTINTE”, ce se acumuleaza cu multa “TRUDA” si PERSEVERENTA” !!!…Oricum “HANDICAPUL” tau, nu ti-au afectat functiile “EXENTIALE”,situatie, ce iti permite sa CREEZI in genere, lucruri “DEOSEBITE”…Iti recomand ca pe viitor,sa faci cat mai putine {chiar de loc} referiri, la miciile tale deficiente…Daca printre altele, esti “IUBITOR” de muzica,iti readuc in memorie, un vers dintr-un cantec preferat, de marele actor, care a fost FLORIAN PITIS; citez cu aproximatie “NU CONTEAZA CAT DE LUNG AI PARUL,CI NUMAI CE SPUI SI GANDESTI”….

    Comment by ilie sirbu — March 28, 2011 @ 09:21 | Reply

    • Datorită handicapului sunt ceea ce sunt şi gândesc ceea ce gândesc !

      Nu mai sunt adolescent să-mi fie rusine să recunosc adevărul şi nici n-am să ocolesc cuvântul handicapat dacă ideile pe care le voi avea îmi vor cere să folosesc acest termen sinonim cu adevărul care mă reprezintă !

      Comment by Micael Nicolas — April 2, 2011 @ 02:07 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

