Micael Nicolas's Blog

January 23, 2011

Filed under: Maximele şi cugetările mele — Micael Nicolas @ 18:51

Misterul femeii constă în hainele sale,în parfumul său,în delicateţea cu care se exprimă,ai dezbrăcat-o de haine,i-ai sărutat pielea,ai simţit că-i lipsită de orice dulceaţă, condamnând la moarte tot ceea ce simţeai pentru ea,că doar femeia este doar o iluzie seducătoare în care ne încăpăţânăm să credem,temându-ne prosteşte de singurătate,în realitate însă, este doar o clonă uşor modificată de-a ta,cu propria sa personalitate ,văzută într-o oglindă înselătoare de un sălbatic în spirit şi rupt de orice civilizaţie culturalo-spirituală minimală !

Atingerea înseamnă moarte, iluzia-i de fapt feromonul fericirii !

6 Comments »

  1. Oh, nu, Nicolas. Nu suntem clone. Suntem jumătate a aceluiaşi întreg. Şi trupul e mai mult decât trup. De aceea chiar şi trupul poate deveni albia trăirii mistice. De aceea fuziunea erotică îi poate duce pe îndrăgostiţi dincolo de ardoarea senzualităţii.

    Atingerea înseamnă moarte doar dacă îngroapă bărbatul şi femeia în simţuri. Dar când simţurile însele sunt transfigurate… atingerea e o nouă punte către trăirea intensă, către contopirea în suflet a bărbatului şi a femeii. Şi ştii ce cred eu? Erosul e chiar setea de reunificare. E dovada că şi materia cea mai concretă tot după Dumnezeu, tot după completitudine şi comuniune tânjeşte.

    Comment by Dulce Deea — January 25, 2011 @ 06:30 | Reply

  2. Am şi uitat că am scris acest scurt articol/cugetare,însă vreau să-ţi spun ceva despre mine :Eu nu gândesc ,nu-mi place să gândesc,mie îmi place să simt şi aşa am simţit-o într-un început de dimineaţă chiar dacă am postat-o abia după ce m-am trezit !
    Oricum am văzut că ai simţiri profund feminine şi te exprimi incredibil de frumos,cine ştie,poate într-o bună zi ai să devii liderul miscării feministe de la noi,chiar ducem lipsă acută de asemenea persoane în spaţiul public.Eu unul chiar îţi doresc asta după ce te-am descoperit cu cât nerv descrii simtămintele pe care le trăieşti sau le-ai trăit cândva,chiar îmi reînnoiesc oferta de schimb de link-uri între blogurile noastre,chiar dacă tu esti în link-urile mele de când te-am descoperit,dar de două zile sunt în căutare de trafic,vreau să ajung pe la 8.000 ori 10.000 de persoane până la sfârşitul iernii în dreptul steagului nostru !🙂

    O zi bună îţi doresc ,Deea !

    Comment by Micael Nicolas — January 25, 2011 @ 15:55 | Reply

  3. Imi pare ca esti”genul minor”cu aceasta ultima postare.Pacat,chiar doream sa mai schimbam unele “vorbe”.La ne-revedere!

    Comment by ubermensch — January 26, 2011 @ 20:04 | Reply

  4. Mda,ce-aş putea să mai zic la un asemenea comentariu categoric !
    Sincer să fiu nici nu-mi doresc să renunţ la “stilul” acesta brut,doar pe alocuri finisat spre a fi sau nu pe placul cuiva ! Dacă voi începe să intru într-o asemenea logică stranie de a fi pe “placul” vizitatorilor mei,atunci am să-mi dau singur foc la valiză şi poate am să regret că am intrat în blogging !
    Ăsta sunt,aşa simt uneori ,aşa scriu !🙂
    Rar pe pliez pe câte ceva de dragul cuiva,am făcut-o doar o singură dată ci şi atunci mi-a fost cam greu să iau acea decizie ,nici atunci însă nerenunţând la stilul meu de a scrie,ci doar am eliminat o imagine modificată cu Marian Lupu din campania pentru referendumul recent eşuat din Basarabia !

    O seară plăcută în continuare !

    Comment by Micael Nicolas — January 26, 2011 @ 20:30 | Reply

  5. Si daca e invers,misterul e sub haine!

    Comment by tellaboutyou — February 1, 2011 @ 09:01 | Reply

  6. Atunci cu singuranţă sunteţi o persoană tânără dacă gândiţi astfel !🙂

    Comment by Micael Nicolas — February 1, 2011 @ 17:21 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

