Micael Nicolas's Blog

February 17, 2011

Filed under: Spiritualitate — Micael Nicolas @ 20:50

Trebuie să-mi reduc drastic activităţiile pe internet,nu mai pot continua astfel în ritmul acesta alert pentru obţinerea a cât mai mult trafic nu atât pentru acest blog care este unul personal şi strict pentru exprimarea gândurilor şi a simţămintelor mele celor mai profunde,cât pentru celelalte bloguri tematice pe care le-am creat până acum,pentru ele am tras din greu ca să adun sute ,chiar mii de vizitatori pe fiecare dintre ele.Gândul care m-a imboldit spre cursa nebună de a aduna noi şi noi vizitatori pe blogurile mele a fost unul extrem de simplist şi anume mi-am dorit ca fiecare dintre blogurile mele să apară în prima pagina a motorului de căutare Google când cuvintele cheie similare cu tematicile blogurilor mele vor fi căutate pe internet de diversi oameni de pe întreg globul pământesc,desigur majoritatea dintre ei fiind români stabiliţi sau trăitori pe toate meridianele pământului !

Şi în mare parte am reuşit să-mi implinesc această tainică dorinţă,doar două bloguri n-au atins deocamdată mia de vizitatori sub steag românesc,socotindu-i aici desigur şi pe basarabeni . Ce aş putea să-mi doresc mai mult,fiind sigur că de acum înainte blogurile vor creşte singure,nu mai au nevoie foarte mare de promovare ! Mi-am făcut datoria faţă de ele cu excepţia unor mici probleme reapărute iarăşi cu destul de multe fişiere audio ce le-am încărcat pe Trilulilu şi care acum nu mai merg.Am semnalat micile inconveniente administratorilor site-ului ce m-au asigurat că fişierele nu sunt şterse din baza lor de date,ci doar întâmpină nişte probleme.Acum rămâne de văzut dacă este adevărat sau voi fi obligat să le înlocuiesc din nou .

În fine,trecând peste aceste detalii tehnice trebuie să mărturisesc că nu mai am timp să tot navighez pe internet,a sosit vremea să mă restrâng,să mă adun din risipire,nu pot să-mi menţin ritmul de rugăciune în care am intrat de câteva zile fără vreun calcul prestabilit,fără o voinţă ieşită din comun,pur şi simplu rugăciunea m-a cam prins în braţele sale,s-a furişat înăuntrul meu şi mă simt dator să-i dau lui Dumnezeu ceea ce este a lui Dumnezeu.Pur şi simplu dacă în urmă cu nici două săptămâni mi-era greu să mă rog şi o singură oră pe seară,acum am ajuns să mă rog câte o oră de trei ori pe zi . Când s-a produs schimbarea asta în mine,cum de s-a produs aşa repede ? Habar n-am,nu pot să înţeleg !

Nu mai îmi este teamă de rugăciune,nu mai îmi este teamă că aş putea să mă schimb şi mai radical de atât !Oare este cu putinţă să obţin rugăciunea neîncetată ?! Acum când mă rog mi se încălzeşte din când în când pieptul,gândurile care mai înainte roiau în capul meu,acum rar mă mai deranjează în rugăciune,trebuie să-mi încordez voinţa ca să mă rog în linişte.Cu toate că acea căldură care-mi atinge pieptul uneori pare-se a fi nestatornică şi plimbătoare,în sensul că răsare în piept în jurul inimii,dar nu întotdeauna şi rămâne atinţită spre lăcaşul inimii,ci coboară în pântec,trage şi se miscă la dreapta,iarăşi urcă spre piept,doar că acum îmi încălzeşte pectoralul drept al pieptului,ci nu pe cel stâng unde trebuie să-mi focalizez gândul rugăciunii,aşa că aleg şi fac un efort suplimentar doar să fac abtracţie de acea căldură şi să mă rog cum trebuie pe cât cu putinţă,chiar mă observ pe mine însumi să văd ce fel de gânduri însoţesc acea căldură, neobservând nimic necurat în ea,însă chiar şi aşa ramân circumspect şi nu mă entuziasmez,nici n-aş avea de ce să mă entuziasmez la urma urmelor,este doar o banală căldură resimţită în sine ce nu-mi provoacă nicio bucurie interioară şi nici nu mă ajută să rotesc rugăciunea minţii cu mai multă uşurinţă,o iau ca reper atunci când stă alipită de inimă şi o ignor când începe să se rostogolească şi să dea rotogoale în al meu sine !

De câteva zile am un nou program de rugăciune,nici nu-mi vine să cred ce repede s-a produs schimbarea,însă nici nu sunt sigur că are să mă ţină foarte mult timp,în fine asta rămâne de văzut .Mă trezesc la 2:30 pm sau chiar 3:00 pm,mă spăl şi intru pe net vreo 2 ore,la 5 pm mănânc masa de dimineaţă,la 5:30 pm intru la rugăciune o oră,de la 6:30 mai fac ceva pe net,încerc să mai citesc şi din “Sbornicul”(de exemplu astăzi pâna acum nu reuşi),pe la 9:00 pm ies de la calculator,până mănânc nişte fructe ,mai stau vreo oră şi ceva la TV,în jur de 11:00 pm mă bag iarăşi la rugăciune o oră,la 12 am şi ceva iau masa de seară,la 12:30 am intru în Secon Life,mai comunic ceva cu o londoneză,dacă nu stau ca mutul ascultând muzică,pe la 2:00 am ies din Second Life,scriu ceva dacă simt că am un sâmbure de idee mai interesant în mine pe care l-aş putea dezvolta aici pe blog,dacă nu trec rapid cu privirea prin presa online(vechiile obiceiuri nu mor aşa de repede cu toate că sunt sătul de aceiaşi idioţi care sufocă spaţiul public românesc,fie ei de aici din ţară sau de peste Prut,desigur cu micile excepţii de rigoare),sper să citesc câteva rânduri din “Sbornicul”,după care într-un final pe la vreo 3:30 am pentru încă o oră intru la rugăciune şi în jur de 5 am mă bag în pat pentru moartea regenerativă şi efemeră de câteva ore !

Asta-i povestea pe scurt a ultimelor mele zile !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

