Micael Nicolas's Blog

March 4, 2011

Trilulilu,bun de nimic

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 20:39

Muică,ce ţeapă am luat cu incompetenţii de la Trilulilu,nu credeam că prostii pot să administreze asemenea site-uri,băieţii acestia ,atât noii patroni ai site-ului cât în egală măsură şi cei vechi n-au absolut nicio legătură cu asemenea proiecte frumoase pentru că primul gândul al celor ce se gândesc să deschidă o afacere în România este să se îmbogăţească cât mai repede cu putinţă,nu-i interesează absolut deloc şi nici nu cugetă în profunzime realizând astfel că inspiraţia care au avut-o odinioară ar fi putut să-i facă nu numai bogaţi,ci şi faimosi ! Desigur,au ales doar să se îmbogăţească,după aceea nimic n-a mai avut importanţă şi să fiu sincer parcă nu-i blamez foarte mult,dat fiind că în ţara aceasta manelismul şi politicianismul ieftin ,populist sunt parcă dintotdeauna la putere !

Totuşi cum poate omul să renunţe atât de uşor la o idee frumoasă care a dat roade atât de bogate încât să o vândă,să-şi ia căruţa blestemată de bani pe ea după care să o paseze altuia mai lacom de înavuţire decât el ! Încredibil cât de lacom este omul,cât de orb,cât de dobitoc ,să nu vadă că-n viaţa aceasta spre a fi fericiţi trebuie să avem pasiuni puternice şi trebuie să le hrănim necontenit ca ele să nu moară,că o dată ce aceste pasiuni,gânduri pozitive ce ne-au insuflat dragostea lor pentru frumos,pentru banalul simt practic vor muri,exact din acel moment începem şi noi să murim câte puţin pe dinăuntru o dată cu ele !

Dacă întâia oară cei de la Trilulilu mi-au şters doar vreo 40 de fişiere din vreo 2000 atât cât reuşisem să încarc până atunci pe site-ul lor,acum mi-au şters 500 de fişiere din 3100 câte încărcasem până în prezent !

Spuneţi-mi voi cum mai pot avea încredere în asemenea dobitoci,ce-mi rămâne de făcut,chiar îi ameninţai că am să-mi şterg cu totul contul,dar degeaba aş face un asemenea gest de revoltă că dobitocii tot dobitoci ar rămâne şi n-ar pricepe nimic din mesajul gestului meu radical şi hotărât,însă dacă voi găsi vreun web-site occidental care să-mi ofere cele puţin tot atâtea facilităţi(mă gândesc acum la posibilitatea de a nu avea limită de încărcare-upload-,cât mai cu seamă facilitatea de a crea playlist-uri pentru cârţile mele audio),mi-aş muta tot calabalâcul pe un astfel de site fără prea mult regret,chiar dacă îmi imaginez că aş trebui să trag iarăşi în jug spre a face exact aceiaşi treabă pe care am făcut-o şi până acum !

Şi apropo,incompetenţii nu au voie să se plângă,proştii nu au dreptul la revoltă când alţi îi vor trage în ţeapă !

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

