Micael Nicolas's Blog

March 14, 2011

Filed under: IT & Programe,Muzică de Calitate — Micael Nicolas @ 05:12

Sunt atâtea web-site-uri care iţi oferă spaţiul gratuit şi opţiunea de “Enbed Code” atât de necesară preluării materialelor audio/video pe bloguri,unul dintre ele este MySpace,trebuie neapărat să-mi fac un cont şi acolo fiind mulţumit cu opţiunea atât de vitală pentru mine de a crea playlisturi,nemaitrebuind astfel să mai stau la mâna web-site-urile româneşti de acelaşi profil care tot îmi şterg zeci,sute de fişiere o dată la câte luni ! Mâine trebuie să-mi fac un nou cont şi pe MySpace dacă tot m-am apucat să fac o treabă,barem să o fac bine până la capăt ! Să dea sfântul să am şi opţiunea de a încărca tot ceea ce vreau fără limită de spaţiu,însă mă îndoiesc că americanii vor fi la fel de mărinimosi ca ai noştri de pe plaiurile mioritice !🙂

Ce melodie potrivită pentru o asemenea rebeliune spontană !🙂

Avril Lavigne – What The Hell

2 Comments »

  1. In aceste domenii, pe care observ ca le “STAPANESTI”,sper ca ma vei introduce si pe mine cand imi voi creea un “BLOG”…

    Comment by ilie sirbu — March 29, 2011 @ 00:20 | Reply

    • Cu plăcere ,timp să fie şi lenea să treacă agale de la mine !🙂

      Comment by Micael Nicolas — April 2, 2011 @ 02:25 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

