Micael Nicolas's Blog

April 16, 2011

Deea,un gând dulce,ce doar răbdarea şi-l va şoptii în taina ei !

Filed under: Disecarea propriului Eu` — Micael Nicolas @ 16:48

Sunt de o pasivitate incredibilă,vecină cu nesimţirea! Pur şi simplu nu mă mai interesează ce scriu,nu mai îmi place să-mi recitesc articolele,le consider în momentul acesta nişte gunoaie ale unei minţi ce s-a obişnuit să-şi mărturisească simţirea!

De fapt ce este simţirea în cele din urmă?! Înţelegerea unui moment,trăirea unei clipe,vibraţia unei corzi a sufletului ! Simţirea-i efemeră,e moartea unei clipe !Atunci de ce sunt atât de curios să-i surprind trecerea spre uitare,că uitarea-i de fapt moartea clipei ?!

M-am obişnuit atât de mult să mă disec încât nu mai am nicio jenă să-mi mărturisesc cele mai intime gânduri,cele mai perverse inchipuri,cele mai deosebite întâmplări ,chiar dacă ai mei rând pe rând mi-au descoperit activităţile de pe net şi nu mai sunt perfectul anonim de odinioară ! Numai că internetul mi-a schimbat percepţiile,m-a pus faţă către faţă cu lumea întreagă încât puţinele persoane care-mi cunosc adevărata identitate se pierd în marea oamenilor de pe acest pământ ,şi astfel în acest imens muşuroi planetar nu ne mai deosebim unii de alţii !

Am vorbit de curând cu o fată pe care o apreciez nespus pentru felul său de a scrie,pentru talentul său de a povesti ,scrie sub pseudonimul de Dulce Deea şi am fost curios să aflu mai multe despre viaţa sa,despre cine este în viaţa cea de toate zilele.Desigur că nu mi-a spus prea multe despre ea,a preferat să rămână în anonimat tocmai ca să-şi păstreze libertatea de a scrie şi de a-şi povesti cele mai intime trăiri avute în viaţă. Acest lucru mi-a adus aminte de o conversaţie pe care am avut demult cu o grecoaică ce se stabilise în State,care mi-a spus un lucru incredibil şi a anume; a plecat în America tocmai ca să se elibereze de spiritul acesta european de a fii,cel puţin în partea aceasta estică a continentului,în care trăieşti cu impresia că nu esti propriul tău stăpân,că trebuie să te feresti de apropiaţii tăi,de cunoscuţii tăi tocmai ca să nu fi judecat prea aspru de aştia,când de fapt realizezi că toţi cei care te cunosc în realitate sunt de fapt prea puţini,vorba aceea în ţările europene chiar dacă esti şi lider politic,tot nu răzbaţi cu personalitatea ta peste toate graniţele geografice ale acestei lumi .Şi am mai observat ceva de când internetul a ajuns şi la mine,anume că lumea are tendinţa de a se grupa mai mult în jurul a ceea ce interesează pe persoana respectivă,rar întâlneşti sau esti dispus să cunosti pe cineva în profunzime dacă nu are în linii mari aceleaşi inclinaţii intelectuale,afinităţii spirituale ca tine.Practic şi-n spaţiul virtual există şi trasăm mereu graniţe între noi,se pare că nu putem exista dacă nu ne delimităm sau nu ne creionăm cumva abstract personalitatea şi părerile noastre !

Am adus mai sus vorba despre Deea,Dulce Deea,o fată a cărei blog l-am indrăgit din prima clipă în care l-am descoperit ,fiind singurul blogger cu care am ţinut cu tot dinadinsul să ajung în blogroll-ul său,pur şi simplu am simţit nevoia aceasta ! Am mai făcut eu schimb de link-uri cu alţi bloggeri doar aşa de florile mărului,doar spre a aduna ceva trafic spre blogul meu,dar cu Deea a fost altcumva,chiar dacă traficului n-a dispărut cu totul din mintea mea,din calculele minţii mele,totuşi el a rămas ceva periferic,prea puţin important .De obicei,rar rog pe cineva de două ori să-mi implinească o dorinţă,pe ea,pe Deea am rugat-o de trei ori până ce a acceptat cererea mea .

Pur şi simplu citind-o pe fata aceasta şi istorisirile sale amoroase,rămâi vrăjit de simbolistica extraordinară,mistică cum îi place ei să spună,cu care îşi îmbracă trăirile erotice,orgasmul ! După ce o citeşti ,revistele pentru maturi fie ele dintre cele mai bune,americane,ţi se par glume proaste pentru tâmpiţi sau alţi frustraţi sexuali !Din păcate,n-am reuşit să-i citesc toate postările scrise de când a intrat în tagma bloggerilor de primă clasă,deşi aş fi vrut,mi-ar fi plăcut,dar incredibil n-am găsit timp să-i parcurg blogul de la un capăt la altul,minunându-mă cum se face,că handicapat fiind să nu-mi găsesc timp pentru toate lucrurile frumoase pe care le descopăr .Iniţial am judecat-o pripit,chiar dacă tot într-o lumină bună,favorabilă,însă a judeca ,a da sentinţe fie doar şi mental în sinea ta,te poate păgubi ulterior de vederea adevărului într-un mod mai generos să zic aşa .Adevărul în realitate este ca orizontul atins de privirea ta când te uiţi în faţă,ai impresia că ai cuprins întreaga lume dintr-o privire,doar că nimic nu este mai fals şi mai amăgitor decât aceasta!

Concepţia pe care o are asupra morţii m-a atras parcă mai mult decât orgasmul trăirilor sale amoroase trăite de-a lungul timpurilor şi contopite într-un singur personaj,Elixi ! E fabulos să citeşti cum vede moartea ,cum o numeşte “Devoratoarea”,cum se revoltă în faţa ei şi în final o acceptă parcă mistic şi sfios în viaţa ei !

Sunt unele bloguri,sunt unii oameni care te fac să uiţi că lumea este murdară, şi datoria fiecăruia dintre noi este să naştem speranţa în frumos într-o societate frustrată,debusolată şi parcă muribundă !

4 Comments »

  1. In momentul in care, ai atatea activitati, numai de “PASIVITATE” nu te poti “ACUZA” ,ba din contra, ai o “energie debordanta” ,ce iti permite sa faci, o multime de lucruri, intr-un timp fff.scurt…Consideri ca este la indemana oricui,sa se manifeste ca tine,in atatea domeni??? Esti un “IDEALIST PROFUND”,ce crede cu tarie in ceace “EXPRIMA”,dar sub nici o forma “NAIV”,de aceea nu simti nevoia, de a “REVEDEA” imediat ceace scri!!!! Esti ‘MELANCONIC”si usor”IMPRESIONABIL”,calitati, ce iti vor face numai “BINE”,important este sa-ti stabilesti o “MASURA”,in tot si in toate’…

    Comment by ilie sirbu — April 16, 2011 @ 22:03 | Reply

  2. Mda,fac şi eu cât pot,nici eu n-am o idee clară despre ce va urma să scriu,important este să iasă ceva !

    Comment by Micael Nicolas — April 17, 2011 @ 02:24 | Reply

  3. Dragul Micael, abia acum citesc ce ai scris aici. Ma misca adanc ceea ce simti si ceea ce ai curajul sa marturisesti. Felul cum imi strabati scrierile ma emotioneaza, de asemenea, si ma face sa-ti multumesc din inima toata. Ai o intuitie extraordinara, Elixi e, intr-adevar, o esentializare, o contopire a tuturor starilor-trairilor mele intense din indragostirile-iubirile mele.

    Multumesc cu sufletul sufletului tau insetat de lumina.

    Comment by Dulce Deea — July 1, 2012 @ 11:33 | Reply

  4. Descoperindu-te, a mea plăcere este!

    Comment by Micael Nicolas — July 1, 2012 @ 11:42 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

