Micael Nicolas's Blog

July 25, 2011

Filed under: Cinemateca - Filme de văzut — Micael Nicolas @ 05:30

Barfuss – Germania 2005

Keinohrhasen – Germania 2007

Wo ist Fred? – Germania 2006

Bea,dacă ai ştii cât de mult mi-am dorit să dau de numele acestui actor,dar cum nu ştiu germana mi-a fost imposibil să-mi amintesc de el sau de aceste comedii savuroase de care am râs cu lacrimi şi în hohote de unul singur,parcă mai lipseşte un film de-al lui,doar că nu sunt singur !

Apropo Bea,actori spanioli ştii,caut unul de vreo 30 ani,slăbuţ,nu arătos ca neamţul  ,că nu pot să uit comedia neagră, remarcabilă în care a jucat,am râs cu lacrimi şi la aceea ?! Dacă mi-l găseşti şi pe acesta ,te premiez nu cu un Oscar,că nu pot ,ci cu un …( na că nu există nume pentru statuetele europene decernate )ale Academiei Europene de film pentru cel mai fidel cinefil al producţiilor vechiului continent !🙂

P.S.

Măine trebuie să caut mai atent pe net că sigur îmi lipseşte un film al acestui mare actor german,Til Schweiger

P.S. 2

Găsit-am şi ultimul film al său care mi-a plăcut cel mai mult dintre cele trei.Bea,dacă n-ai văzut până acum “Wo ist Fred?” trebuie neapărat să-ţi găseşti vreme să-l vizionezi.O comedie mai spumoasă ca aceasta rar am văzut,poate doar comedia spaniolă pe care încă o caut ,să o egaleze sau chiar să o întreacă pe cea puţin mai sus menţionată !🙂

Danke Bea !🙂

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

