Micael Nicolas's Blog

August 27, 2011

Filed under: Disecarea propriului Eu`,IT & Programe — Micael Nicolas @ 06:01

Ce minunăţie este internetul ăsta,nu-mi vine să cred ! Tot ceea ce-mi doresc să fac şi nu sunt dispus la muncă manuală şi la efort psihic accentuat în îndeplinirea scopului propus,este să caut pe net dacă s-a inventat cumva programul care să mă scutească de o muncă nepoftită în plus !

Aşa se întâmplă acum,când mă bântuie puternic gândul să mă apuc să transpun şi Divina Comedie din format mp3 în format WMV/video şi să o încarc pe YouTube,mai ales acum când mi s-a acordat facilitatea să încarc filme mai lungi de 15 minute,şi cum nu ştiu cât timp îmi vor lăsa la îndemnă aceast atât de util instrument pentru mine,va trebui să mă grăbesc şi să încarc şi Divina Comedie pe YouTube,dar ce mă făceam dacă nu dădeam peste acest program PDF Image Extraction Wizard care doar în câteva secunde decupează toate imaginiile dintr-un PDF şi le salvează separat în folder-ul ales de tine. Incredibil,nu-i aşa ?!

Cred că dacă n-aş fi fost handicapat şi handicapul nu m-ar fi îndreptat înspre sensibilitate şi sensibilitatea nu m-ar fi îndreptat într-un mod cât se poate de firesc,spre spiritualitate şi moralitate,sunt destul de sigur că aş fi fost un mare depravat în toate sensurile acestui cuvânt,pur şi simplu,lumea de astăzi,aşa cum este ea clădită pe regulile sale complexe,dar extrem de fragile,cel puţin în aparenţă,te aţâţă parcă spre partea întunecată sau ilegală a lucrurilor decât spre partea luminoasă şi dreaptă ! Ispită este dulce,mai ales provocarea intelectuală,cel puţin în cazul meu,e extrem de ademenitoare ! Păcat că nu-s ateu să mă pot arunca sinucigaş şi existenţial ,cu toată fiinţa ,în hăul cel mai prejos al hâdoşeniei pur raţionale fără de niciun Dumnezeu ,în acel hău` abisal ca odinioară Lucifer în gândul său netrebnic de a vedea ,a observa ,a încerca dacă într-adevăr Dumnezeu este atotputernic şi de nebirut;aceasta este cu aderăvat ispita supremă şi ultimă pentru oricare dintre noi,cei creaţi !

Se zice că atunci esti puternic ,când rezişti tentaţiilor şi când ai puterea de a spune nu,când majoritatea spun da ! Oare să fie adevărat ?! Se prea poate,cât mie personal ,crucificarea patimilor ,fie şi temporal,mi-au produs în suflet mai multă dulceaţă şi am adunat mai multă înţelepciune ,crucificat fiind şi crucificând la rândul meu cine ştie prin ce forţă,răul revoltat fiinţial în sine !

Să fi cuminte într-o lume nebună,să mergi contra curentului,să rabzi întru tăcere violenţa dezlănţuită a vieţii când nu te aştepţi,să te lasi spintecat de patimi şi totuşi ,cine ştie prin care miracol al vieţii,să nu mori,asta numesc eu a trăi viaţa ,în a te chinui a atinge demnitatea de om,în sensul profund creştin al cuvântului !

13 Comments »

  1. Foarte tare programul, o sa-l incerc.

    Comment by ElizabethWinterspoon — August 30, 2011 @ 21:08 | Reply

  2. Micael, cum adica pdf?

    Comment by ElizabethWinterspoon — August 30, 2011 @ 21:13 | Reply

  3. Uite Gungurică,acesta este un PDF în imagini http://www.scribd.com/doc/28813186/Gustave-Dore-Dante-Divina-Commedia-in-Imagini

    sau PDF-ul cartea,pe amândouă poţi să le descarci în computer

    http://www.scribd.com/doc/58515904/Divina-Comedie-Dante-Aglieri

    Ciao !

    Comment by Micael Nicolas — August 31, 2011 @ 04:03 | Reply

    • micael, nu stii vreun program ca sa poti lua imaginile dintr-un clip de pe youtube in format mare?

      Comment by ElizabethWinterspoon — September 1, 2011 @ 17:33 | Reply

      • Gungurică,la asta nu m-am gândit şi în consecinţă nu am căutat,dar sunt destul de sigur că se poate,doar că trebuie să cauţi un astfel de program în engleză ,ci nu în româneşte,aşa îţi vei mări şansele de a găsi ceea ce cauţi !

        Succes şi mai treci şi tu pe aici !🙂

        Comment by Micael Nicolas — September 1, 2011 @ 18:38 | Reply

  4. Ca de obicei FF…..Cuprinzatoare si placut descrisa, aria reala de desfasurare a evenimentelor,pe care le relatezi,dar dupa parerea mea, amintesti, de prea multe ori,ca esti “HANDICAPAT”!!! In lume sunt foarte multe rele ,majoritatea mult mai grave, decat cel cu care, te-a “PRICOPSIT”,pe tine “PROVIDENTA” !!! De un lucru, sunt insa sigur ; “DACA” erai in stare de “NORMALITATE’,aptitudinile tale, erau la fel de “VALOROASE”,dar probabil, in alte domeni….Ultimele doua pasaje, din prezenta naratie, sunt remarcabile !!!

    Comment by sirbu — August 31, 2011 @ 06:05 | Reply

  5. Mda,ajuns-am de la descrierea calităţilor unui program de computer la disecarea propriul eu`,stranie combinaţie,dar ce să zic,se mai întâmplă !🙂

    Comment by Micael Nicolas — September 1, 2011 @ 01:51 | Reply

  6. Gungurică,abia acum îmi pică fisa,există totuşi o smecherie pentru ce vrei tu să faci ,şi anume :

    Pui pauză melodiei de pe YouTube a cărei imagini vrei să o iei,o măreşti pe tot ecranul ,apoi apeşi simultan pe ALT+SHIFT+PRINT SCREEN,iar după aceea deschizi un Paint şi în el dai clic pe CTRL + V .

    În Paint decupezi imaginea care te interesează,apoi o salvezi şi asta-i toată treaba .

    Ciao !🙂

    Comment by Micael Nicolas — September 4, 2011 @ 20:29 | Reply

  7. mersi mult micael

    Comment by Gungurica — September 5, 2011 @ 17:35 | Reply

  8. Gungurică , o să înveţi tu la liceu şi altele mai utile ca aceasta,atunci să dai pe aici mai des şi să mă înveţi şi pe mine din secretele informaticii !🙂

    Comment by Micael Nicolas — September 5, 2011 @ 18:13 | Reply

  9. M-ai facut sa zambesc, ca de obicei, de-altfel…Ai tu un fel al tau anume de a asterne cuvintele potrivite:), de a privi in “spatele” lor, de a atinge “orizontul”…
    Nu-s de acord cu tine…nu ai fi un “depravat”..cu siguranta ai fii trait viata..asa cum ar trebui ,si nu cum o facem multi din noi..In loc sa o traim, noi vegetam!..
    Ai fii mult mai liber ca acum….si pentru ca sufletul tau, egal in ce corp ar fi, la fel de bun ar fii…Deci, nu ai fii fost deloc “depravat”:)

    Imi e dor sa mai vorbim!

    Ai grija de tine, Mihai!

    Comment by traumlos — September 15, 2011 @ 01:20 | Reply

  10. Hm,nu cred că Dumnezeu ar fi riscat să mă “piardă” dându-mi toate darurile vieţii,doar uită-te puţin la bezaidele actualilor potentaţi ai zilele noastre pe care tot îi critică presa,printre ei m-aş fi numărat,nu neapărat prin avere sau statut social,dar cu siguranţă prin aroganţă şi nesimţire,ego-ul îl am,handicapul şi rugăciunea mi-l tot îmblânzesc ,că altfel mare depravat aş fi fost,crede-mă pe cuvânt de onoare sau parol Bea ,că nu degeaba ne tragem din Caragiale!🙂

    Da,aşa e,eu mă întreb dacă mai ştiu să vorbesc,că sincer n-am mai schimbat o vorbuliţă cu nimeni pe chat,dar poate fost-a mai bine aşa,că o luasem razna şi n-ar fi fost frumos din partea mea să continui în aceiaşi notă !😀

    Renucosc că pentru o lună am cont premium pe Trilulilu şi vreau cu tot dinadinsul să reîncarc fişierele şterse şi să refac playlist-urile cărţilor audio şi din această cauza sunt cam dat peste cap cu programul,chiar dacă lucrez pro-bono şi nu-mi iese de nicio pâine,pasiunea şi hobby-ul în sine contează cel mai mult pentru mine,nu de altă,dar în joc este vorba despre simţire şi simţirea mă ghidează în viaţă,n-am ce face ,sunt sclavul ei !🙂

    O zi bună să ai ! Ciao !

    Comment by Micael Nicolas — September 15, 2011 @ 05:05 | Reply

    • 🙂
      Si tu sa ai o zi buna, asa ca tine!:):P

      Comment by traumlos — September 15, 2011 @ 16:50 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

