Micael Nicolas's Blog

September 28, 2011

Filed under: Cinemateca - Preferatele mele — Micael Nicolas @ 07:03

Am văzut destul de multe filme în ultimele două săptămâni,chiar şi două pe noapte,iar acesta este unul dintre ele.Îmi place mult de Natalie Portman,se numără printre puţinele actriţe ale lumii care-mi plac cu adevărat,alături de Jodie Foster…,că a treia nu sunt sigur dacă s-a născut sau poate că n-am descoperit-o eu până acum !

E trist faptul că se realizează atât de multe filme în lumea asta largă într-un singur an,dar doar câteva dintre ele sunt cu adevărat bune,de pus la colecţie,că altfel nu-mi explic cum doar câteva dintre ele le-am adăugat pe acest blog.

Vă închipuiţi,logic,câte porcării(aşa numesc eu filmele proaste) am văzut în acest răstimp,de le-am adăugat doar pe acestea în cinemateca mea personală !🙂

Apropo,bună treabă fac băieţii ce se ocupă cu astfel de site-uri de filme subtitrate în româneşte,nu mai este nevoie să cauţi filmul pe Strong DC,să aştepţi până se descarcă şi abia după aceea să-l vizionezi şi să te bucuri de a şaptea artă,sunt o mulţime de astfel de site-uri,concurenţa este teribilă şi sincer să fiu ,nu pot să-mi închipui cât câştigă din publicitate cei care se ocupă de ele,dar prea mult mă îndoiesc că scot,oricum cinste lor pentru ceea ce fac,pentru mie unul,cel puţin, internetul a devenit alternativa de care aveam nevoie ca să scap de imbecilitatea cronică şi stereotipă,ca să nu mai pomenesc de calupurile nesfârşite de publicitate,a emisiunilor şi filmelor de la Tv ! Am găsit un alt site  http://www.filmetari.com/ ,unde pare-se că sunt cinefili împătimiţi care recomandă prin articolele lor un film sau altul, ceea ce consider a fi foarte interesant şi folositor citind părerile lor,chiar şi găsi un alt film(Broken English – SUA 2007) pe care am să-l vizionez,nici nu ştiu cum să mă exprim exact,dar mâine noapte cred că ar fi corect,dat fiind că eu trăiesc ,european fiind,pe fusul orar nord american !🙂

The other woman (Cealaltă femeie) – SUA 2009

Actualizarea postării

Hm,Broken English nu fu atât de bun pe cât îmi imaginam,bine îl văzui şi nesubtitrat,dar fie şi aşa,nu-i un film de colecţie !🙂

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

