Micael Nicolas's Blog

October 4, 2011

Primul meu videoclip creat cu VideoSpin

Filed under: IT & Programe,Muzică de Calitate — Micael Nicolas @ 04:52

Hm,ce pot să spun,sunt entuziast că găsi un alt program de editare video/audio similar cu Windows Movie Maker,mai cu seamă că acesta din urmă,nu ştiu din ce motive,nu mai mergea mai deloc aş putea spune ,lucru care îmi crea un disconfort interior evident,chiar creai şi primul meu colaj cu el,merge uşor,ce mai,programul este de nota 10. Singura prostie pe care o făcui fost-a că mă calici la câţiva megabiţi şi-l realizai în “medium quality” în loc de “high quality” şi sunetul şi imaginea nu sunt de cele mai înalte performanţe calitative.

Fost-a prima oară de când am învăţat de la nepoata mea,Gungurică să realizez asemenea clipuri când îmi bătui uşor joc de o muncă care ar fi trebuit dealtfel să iasă perferctă,dar asta e ,din greşeli învaţă omul,iar eu unul ,îmi place să cred că mă număr printre ei !🙂

Cântecul ales pentru acest montaj video ,îl mai am în varianta originală,ca videoclip,pe acest blog,dar mi-a plăcut atât de mult această melodie la timpul său(o melodie ce te îndeamnă prin ea însăşi să înveţi engleza) încât sunt sigur că nu va displăcea nimănui să dea peste ea de două ori !🙂

Abia aştept să refac colajele audio ce mi-au fost şterse,ca voi şi nu în ultimul rând eu însumi ,să ne bucurăm împreună într-adevăr doar de muzică de calitate !😀

Şi cum astăzi este ziua de naştere a tatălui meu,îi urez doar atât :

Celine Dion – Think Twice

La Mulţi Ani ,Ilie !🙂

3 Comments »

  1. niciodata nu sunt trist cand plang, e doar vibratia pe care trupul meu o resimte atunci cand isi acordeaza simturile toate pentru a percepe ceea ce sufletul ii comunica…mi se intampla asta in multe situatii de viata, ca si aceasta, ascultand si citind cele propuse de tine…iti multumesc pentru ca ai reusit sa ma inalti pana la lacrimi…nici nu-ti imaginezi cat e de frumos…desi stiu ca stii, ingere:)
    La multi ani, fericitului tau tata!…si tie…suflet ales!

    Comment by Romeo — October 4, 2011 @ 09:40 | Reply

  2. si sa ma ierti ingere, daca prin postarea de pe blogul meu te-am atins cu ceva…dar asa am simtit!
    http://romeoruse.blogspot.com/2011/10/nici-nu-stiu-cum-sa-va-spun.html

    Comment by Romeo — October 4, 2011 @ 10:28 | Reply

  3. E ok domnul meu,dacă aşa simţiţi d-voastră despre cele ce le simt,gândesc şi scriu eu,este alegerea d-voastră,n-am s-o contest,numai nu mă consideraţi “înger” că sună straniu,chiar şi-n glumă,dat fiind prejudecăţile lumii moderne atât de liberale în care trăim,în sensul eufemistic sau decăzut al cuvântului,desigur !🙂

    Şi mulţumesc pentru urarea frumoasă !

    Comment by Micael Nicolas — October 5, 2011 @ 01:59 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

