Micael Nicolas's Blog

December 23, 2011

Contul de Scribd mi-a fost şters.

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 17:19

Nu înţeleg cum asemenea site-uri sunt construite,nu înţeleg cum drepturile de autor influenţează decizia acestor site-uri de a lua asemenea măsuri radicale,însă cu ştergerea conturilor indiferent câte reguli ar încălca deţinătorii lor,mi se pare aberantă !

De necrezut cum un cont pe care încărcasem mai bine de 700 PDF-uri,de cărţi îmi este şters doar din cauza câtorva zeci ce nu respectau regulile companiei.Mă întreb oare nu era mai simplu să continue să-mi şteagă cărţile cu probleme şi să mă înştiinţeze ca până acum că PDF-ul x sau y nu corespunde politicii lor şi că a fost şters .Foloseste cuiva că mi-a fost radiat contul ? Desigur că nu !

Încă trăim într-o lume unde banul primează,nebunia asta de a te menţinea cu tot dinadinsul acolo sus,asta în detrimentul utilizatorului simplu,a omului care nu-şi pierde timpul citind şi învăţând regulile concurenţei,încă există. Regulile sunt făcute în aşa fel de ei,că indiferent ce ai face,dacă nu le respecţi întru totul ,rigid şi fără cale de compromis,pierzi !

În realitate,personal,n-am pierdut nimic şi nici ei se pare,atâta timp cât PDF-urile mele încărcate la ei,se găsesc în reţea,doar pe mine m-au lipsit astfel de posibilitatea de a-mi accesa acel cont sau pagina sa principală ,nemaiputând să-mi verific fişierele încărcate ! În fine,nu-i un capăt de lume,dar sper să prind ziua în care internetul într-adevăr va revoluţiona lumea,că acum nu-i altceva decât o punte şubredă ,uşor manevrabilă de politicieni şi marile corporaţii ,ce-ţi pot intrerupe curentul când vor ei ,un altfel de Ceauşism mai larg,internaţionalist,globalist !🙂

Cei mai democraţi,să le spun aşa,în ceea ce priveşte respectul pentru utilizatori,sunt pare-mi-se,deţinătorii DailyMotion .Au o politică foarte interesantă,atât pentru clamatorii drepturilor de autor cât şi pentru utilizatorii simpli,şi anume : Dacă încarci vreun videoclip necorespunzător politicii lor,imediat te anunţă,precizând clar videoclipul cu pricina,prin îndemnul “Ştergeţi acest videoclip”. Dacă cumva nu observi acea atenţionare şi treci cu vederea şi mailul trimis,pur şi simplu,acel videoclip devine unul nevizionabil,neafectându-ţi cu nimic contul şi nici neprimind vreun avertisment cu închiderea contului dacă eroarea se repetă de un anumit număr de ori .

Pare o soluţie de bun simt ,un compromis pentru ambele părţi,atât pentru compania în cauză cât şi pentru utilizatorii reţelei în cauză,n-ar strica dacă aceasta s-ar extinde peste tot,atât la Scribd cât şi la YouTube !

4 Comments »

  1. Deci ai incarcat “cateva zeci” de fisiere care contravin termenilor si conditiilor de pe Scribd, ti s-au sters cateva, ai fost si avertizat, dar ai continuat sa nu le respecti termenii si conditiile si te miri de ce ti-au sters contul? Tot respectul petru blog si pentru felul in care gandesti (am citit si alte postari si sunt de acord cu majoritatea) dar in cazul asta n-ai dreptate. Site-ul lor, fac ce vor.

    Comment by Zack — December 30, 2011 @ 18:39 | Reply

  2. De acord,doar că ştii cum este,e frustrant să ţi se şteargă un cont când mă obişnuisem deja cu ştergerea cărţilor cu probleme .Asta-i viaţă până la urmă,totul este perisabil şi trecător, sunt mulţumit totuşi că nu mi-au şters absolut toate cărţile ce le-am încărcat la ei,ci doar pe acele cu probleme,plus că mi-au interzis să-mi accesez contul .

    Bine,la o adică,dacă voi avea nevoie cândva să încarc alte cărţi pe Scribd,mai îmi fac un cont şi acest nefericit accident nici nu se va mai observa !🙂

    La Mulţi Ani !

    Comment by Micael Nicolas — December 30, 2011 @ 19:15 | Reply

  3. incerc sa mi sterg contul de pe scribd si nu reusesc cine ma ajuta

    Comment by camelia — November 25, 2013 @ 16:03 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

