Micael Nicolas's Blog

July 13, 2012

Am descoperit că am şi cont de Twitter

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 09:21

Incredibil, am cont de Twitter şi eu nu ştiam! Cred că nepoata mea mi l-a deschis, deşi parola este una pe care nu avea cum s-o ştie ea! Asta-i pagina mea de Twitter, nu mă întrebaţi cum funcţionează, fiindcă habar n-am!🙂

Mi-a mai deschis odată nepoată-mea cont de Hi5, bine că am reuşit să-i schimb parola pentru că sunt destul de sigur că aş fi uitat în cele din urmă parola pusă de Gungurică.🙂

Primul meu tweet e un articol politic!🙂

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

