Micael Nicolas's Blog

August 20, 2012

~9~Melodii Romanesti remarcabile ,de ieri sau de azi

Filed under: Colaje-Muzică Românească — Micael Nicolas @ 17:54


Playlist:

01.Aura Urziceanu & Aurelian Andreescu – Septembrie ; 02.Mihaela Runceanu – De-ar fi sa vii ; 03.Narcisa Suciu – 3 si ceva ; 04.Hara – Plouă Stele ; 05.Eli & Kamelia – Vara rece ; 06.Directia 5 – Iti multumesc ; 07.Horia Brenciu – Lucruri Simple ; 08.Inna – Tu și Eu ; 09.Praf In Ochi – Locul Ei ; 10.Sanda Ladosi – O noapte cu tine ; 11.Alexandrina Hristov – Cea mai frumoasă parte ; 12.Acvila – Tu nu sti ; 13.Stefan Stan – Ea nu mai vine ; 14.Valy Boghean – În urma ta ; 15.Mirabela Dauer – In urma ta ; 16.Cristina Rus – Viata Mea ; 17.Maria Buza – Tu ma stii ; 18.Madalina Amon – Ce mai ramane ; 19.Olga Ciolacu – Inima, lasa trecutul! ; 20.Mirabela Dauer -Cand noaptea vine ; 21.Octavian Bud – Nici o data

1 Comment »

  1. Sall, mă numesc EGYED PETRU ZOLTAN, şi sînt proprietarul blogurilor http://zoltybogata.ro şi http://zoltybogata.wordpress.com . Nu îţi voi cere în acest mesaj să mă ajuţi cu vre-o sumă de bani sau cu vre-o donaţie, ci te voi ruga dacă vrei să pui pe site-ul tău , in blogrol sau in footer sau oriunde vrei , un link către un site de jocuri online. Pentru fiecare link pe care îl obtin , voi primi o sună de bani (nu foarte mare dar destul cît să mă ajute să trec iarna cu bine ) … Gîndeşte-te că pentru tine nu este mare lucru să adaugi un link pe site, dar pt. mine contează enorm orice ajutor pe care îl primesc, avînd în vedere situaţia mea .Proiectul meu ( http://zoltybogata.ro/about/proiect-ul-meu ) este destul de ambiţios, dar şi cu ajutorul tău îl pot finaliza . Daca vei vrea sa ma ajuti , te rog sa adaugi la tine pe site :

    Jocuri De Gatit si să îmi trimiţi un mesaj la http://zoltybogata.ro/contact-2 , scrie un post cu adresa blogului tău ca eu să pot dovedi că am pus un link ii să pot fii plătit. Dacă vrei şi tu ceva la schimb, banii din păcate nu am să îţi dau, dar pot să îţi ofer un link catre site-ul tău pe un blog de-al meu cu PR4 , https://zoltybogata.wordpress.com , lasă-mi această dorinţă în post şi se va rezolva. Dacă nu crezi că acest mesaj este trimis de mine , te rog să te uiţi pe site-ul meu , la ( http://zoltybogata.ro/am-nevoie-de-ajutorul-vostru.html ) şi vei vedea că este pus şi acolo . Îţi mulţumesc frumos pentru ajutor, şi îţi doresc numai bine . Cu respect , EGYED PETRU ZOLTAN , Blogger şef la zoltybogata.ro . Multă sănătate

    Comment by zoltybogata — September 13, 2012 @ 15:12 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

