Micael Nicolas's Blog

September 14, 2012

Bijelo dugme-Hajdemo u planine

Filed under: Muzică Altfel — Micael Nicolas @ 22:36

Înainte, pe vremuri, când colindam sanatoriile şi mă aflam la tratament, în special la nişte chestii cu curent, unde trebuia să stau intins pe un pat ceva vreme, având-o pe maica mea lângă mine, o zăpăceam tot fredonând refrenul acestui cântec sau ce îmi aminteam eu din el (Ajmo curice, ajmo djecaci stundeti I djaci, milicajci), asta desigur, în păsăreasca mea!🙂

De multă vreme am vrut să dau peste cântecul acesta, însă fără succes, asta până acum, când Bea mi l-a oferit pe tavă, aşa cum îi şade bine unei iubitoare de muzică sârbească!

Culmea este că nu ştiu de ce am trăit o atât de îndelungată vreme cu impresia că melodia-i cântată de o voce feminină, de celebra Lepa Brena! Hm, să fie vorba despre amintiri false! Se pare că da.:)

Danke Bea!🙂

1 Comment »

  1. Explicam la acea vreme că lîngă Televiziune exista un bloc care, de ani de zile, era repartizat cetăţenilor sovietici şi care a ajuns în zona luptelor “antiteroriste”, motiv pentru care ambasada sovietică a organizat evacuarea locatarilor şi făgăduiam cititorilor acestui blog că voi trata subiectul mai pe larg. N-am avut vreme să-mi ţin această făgăduială, fiindcă nu s-a găsit încă tălmaci pentru articolele din presa rusă pe acest subiect (eu nu vorbesc ruseşte), dar ideea nu a fost abandonată. Nici n-am considerat problema prea urgentă, după ce 20 de ani nimeni în România nu dăduse importanţă evacuării sovieticilor din Bucureşti.

    Comment by gold account — September 14, 2012 @ 23:30 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

