Micael Nicolas's Blog

August 31, 2013

Sofia Vicoveanca – Colaj

Filed under: Colaje-Muzică Populară — Micael Nicolas @ 21:10

Playlist:

1.Drag mi-i badea balanel ; 2.Hai la joc, la joc, la joc ; 3.Trilisestii din Iaslovat ; 4.Noi mergem dupa mireasa ; 5.Canta cucu-n varf de nuc ; 6.Of, urat si iar urat ; 7.Jocul arcanului ; 8.Arda-l focu’ maritat ; 9.Mai mandruta din Bosanci ; 10.Hai barbate la cosit ; 11.Supararea, bat-o Doamne ; 12.Vecina galbinicioasa ; 13.Hai la joc, mai vatajei ; 14.Nu ma da mama cu sila ; 15.Scripcaras cu struna veche ; 16.Asta-i hora mare ; 17.La crasma cu poloboace ; 18.Singurica, singurea ; 19.Bat pamantul fara mila ; 20.Savetuca, Savetuca ; 21.Am trait bine cu jocul ; 22.Prin padurea rara ; 23.Nu-s frumoasa, nici n-am fost ; 24.Bucovina mandra floare ; 25.Mi-o zis mama sa joc sus ; 26.Lasa-ma sa fiu fudula ; 27.Nu juca in jurul meu ; 28.De cand joc cu oameni dragi

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

