Micael Nicolas's Blog

September 25, 2013

Zinaida Bolboceanu – Colaj

Filed under: Colaje-Muzică Populară — Micael Nicolas @ 21:42

Playlist:

1.Cine-aude gura mea ; 2.Mi-o venit un dor de acasa ; 3.Of, leliţă Mărioară ; 4.Dorule, Puiule ; 5.De la moara pana la gara ; 6.De aseara ma bat cu gandul ; 7.Cand razboiu s-a-nceput ; 8.Cand eram de o luna doua ; 9.Am avut o cararusa ; 10.Paharut facut de rus ; 11.Ochii tăi cei negri ; 12.Marioara, Marioara ; 13.Mai Vasile ; 14.Lua-te-ar focu`de dor! ; 15.Sus, pe malul Nistrului ; 16.Rau ma dor manutele ; 17.Puiut, ca-al meu nu mai vezi ; 18.Pe cararea cea cu flori ; 19.Of mai frate si mai vere ; 20.Trage bobii si ghiceste ; 21.Si-asara te-am asteptat ; 22.Suparat badea-i de aseara ; 23.Tot cu ochii pe carare ; 24.Buna sara gospodari ; 25.Ce te culci asa devreme ; 26.Dragele mamei trei copchile ; 27.De la primarie-n sus ; 28.De cand ai plecat maicuta ; 29.Eu si aseara am fost la voi ; 30.Faceti-mi drum sa ma duc ; 31.Ia-ma-n brate dorule ; 2.Ia mai rar cu furca n sat ; 33.Ia uitati-va la mine ; 34.Iese lelea din bordei ; 35.Mai badita Niculai ; 36.Foicica bobuleana ; 37.Hai pamant, si iar pamant ; 38.Merg flacaii, toti, la apa ; 39.N-am venit aici sa bem ; 40.Nu stiu, miercurea ori joi ; 41.Plec de acasa suparat ; 42.Sa traiasca maiculita ; 43.Sara buna eu ma duc

4 Comments »

  1. Reblogged this on Stefanteris's Blog.

    Comment by Stefan Teris — September 26, 2013 @ 22:26 | Reply

  2. It’s awesome in favor of me to have a website, which
    is valuable in favor of my experience. thanks admin

    Comment by كورس ربح حقيقي — October 17, 2013 @ 14:18 | Reply

  3. Am ajuns printr-o cale foarte intortochiata la blogul dumneavoastra si tin sa spun ca aveti foarte multe lucruri interesante postate sau scrise. E o placere sa explorez toate sectiunile. E incredibil ca postati de atatia ani dar nu aveti o audienta in materie de urmaritori cat de cat decenta.

    Comment by Codrut Lazarescu — July 21, 2016 @ 09:40 | Reply

    • Nici nu am avut vreodată această intenţie cu acest blog, nu m-a interesat promovarea lui! Sunt celelalte 4 bloguri tematice, care contează cu adevărat, ci nu acesta!

      Comment by Micael Nicolas — July 21, 2016 @ 10:30 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

