Micael Nicolas's Blog

December 10, 2011

Advanced X Video Converter

Filed under: IT & Programe — Micael Nicolas @ 17:08

Încă un program fantastic găsi pe net,asta după ce încercai în prealabil cu Gungurică să extragem imaginile dintr-un colaj video în format WMV printr-o metoda clasică să spun aşa,de a tot opri videoclipul la fiecare nouă imagine ce apărea în timp ce se derula,ca mai apoi să dăm simultan pe ALT+SHIFT+PRINT SCREEN şi mai pe urmă să o copiăm într-un Paint prin CTRL+V. Fost-a de muncă,nu glumă,munca grea făcând-o nepoata mea, decupând cum trebuie imaginile în Paint . 🙂 O ţinurăm aşa vreo 2 ore,după care ne plictisirăm,nepoata plecă la ea şi cum eu n-aveam de gând să continui de unul singur munca începută,dădui o căutare rapidă pe net şi găsi acest program,Advanced X Video Converter .

Este extraordinar,chiar dacă merge mai greoi, asta şi din cauză că vrusei cu tot dinadinsul să descarc superbele imagini din Basarabia din acest videoclip care ţine aproape o oră,dar merită, dat fiind că pe internet la o căutare mai aprofundată nu le-am putut găsi sub nicio formă şi cum am de gând să creez încă trei colaje,unul cu muzică populară ,tot de peste Prut,care mi-a fost şters, iar celelalte vor fi două albume ale cuplului de neuitat al românismului cântat cu dragoste şi  dor în glas,gândindu-mă la Doina şi Ion Aldea Teodorivici,imiginile acelea îmi erau mai mult decât spre folos .

De se află printre voi vreun alt doritor al acestor frumoase imagini realizate în România de est,în Moldova lui Stefan cel Mare şi Sfânt de peste Prut, poate să intre pe contul meu de Facebook şi să le descărcaţi fără să fiţi neapărat şi în lista de prieteni,contul meu fiind unul cât se poate de public ! 🙂

2 Comments »

  1. […] Ciucu, Mădălina Ionescu, Manoka Bay, Dan (maramureşeanul), Ana lu’ Manole, Theodora Marinescu, Micael Nicolas, Mirela Pete, Neînţeles, Elena Alina, Pisica roz, Ottilia Ardeleanu, Daria Nicole, Carmen Petac, […]

    Pingback by Te colind, române! | Noaptebunacopii's Blog — December 18, 2011 @ 20:06 | Reply

  2. Hm,se pare că-n computer am un singur album al soţilor Teodorovici, melodiile lor patriotice trebuind să le găsesc şi să le descarc de undeva de pe net. 😦

    Comment by Micael Nicolas — December 22, 2011 @ 22:02 | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment